Middag i dag?

Gutt2015Jente2016Lille2019

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Desemberskatter 2016
Januar 2017
It's gonna be May 2019
Junibarna 2019
Hva skal dere ha til middag i dag? Står så ofte fast i de samme middagene om dagen, så kanskje vi kan dele her på denne tråden hva vi har til middag hver dag? :)
 
Ingen anelse, tror mannen eller frøkna skal få bestemme. Jeg har liksom ikke hatt lyst på middag de siste dagene, har feilberegnet måltider tidligere på dagen og egentlig vært mett, og så er jeg sliten og orker ikke egentlig å lage. I går ble det pytt i panne fra frysedisken, liksom :p
 
Hadde hjemmelaga sushi i går. Mulig det blir restene av det i dag, tror ikke jeg orker noe annet :p
 
Skal ha kokt torsk, med poteter og hjemmelaget hvitsaus :) Er med i forskingsprosjekt som heter Mammas Mat, så da skal jeg spise torsk to ganger i uken :p
 
Her blir det spaghetti men mye av de samme middagene her
 
Så reklame for diverse gryteretter på vei til jobb i dag, så jeg fikk veldig lyst på stroganoffgryte el.l., helst med potetmos. Mannen hater det, men han er forferdelig sær i matveien og har aldri noen forslag til hva vi skal spise, så han får bare spise og grine på nesa så mye han vil.

Går i det samme her og, så alle tips mottas med takk!
 
Stekte karbonader med søtpotetfries, fikk cravings på begge deler så da slår vi det sammen- aldri hatt det før så litt spent på den :p
 
Ble pasta med ostesaus, pølser og bacon.
 
Samboer fiksa middag i dag, kjøpte en ferdig stekt kylling, hadde bearnaise saus, ris og salat til :) Mini er på middag hos mormoren i dag :)
 
Vi spiste gulrotsuppe med hvitløks baguetter :D var sinnsykt godt
 
Last edited:
Back
Topp