Middag i dag?

Pasta med tomatsaus (tomater fra drivhus ) kjøttboller og kjøttpølser.

Hadde mye pasta til overs , så det blir trolig pasta salat i morgen.

Vi har hatt hakkasteik/grynasteik, i potetkaker med grønsaker ved siden av :)

I går var det pai med purreløk og skinke og salat til - i dag er det rester. :D

Aner ikke men kanskje jeg kommer på noen ideer nå :P noe med poteter værtfall :D

Ungene og samboer skal ha fiskepinner og pomfri, jeg skal ha seifilet og blomkålstappe:)

I dag blir det hjemmelaget pizza :)

Tacosalat :)

Lager dere flere middager? Din mat hørtes helt klart best ut!
Så og si til hvert måltid. Igår hadde jeg grønnsaksgrateng, samboer hadde potetmos og ungene hadde ris. Jeg er blitt en av dem jeg aldri skulle bli :P Jeg hater fiskepinner mens samboer og ungene er eneste måten å få i fisk på. Så de får fiskepinner mens jeg spiser ordentlig fisk :P Hender jeg får han yngste til å spise en filet også.
"I det minste" er vi alltid så mange ekstra til middagen så alt blir alltid spist opp haha.

Så og si til hvert måltid. Igår hadde jeg grønnsaksgrateng, samboer hadde potetmos og ungene hadde ris. Jeg er blitt en av dem jeg aldri skulle bli :P Jeg hater fiskepinner mens samboer og ungene er eneste måten å få i fisk på. Så de får fiskepinner mens jeg spiser ordentlig fisk :P Hender jeg får han yngste til å spise en filet også.
"I det minste" er vi alltid så mange ekstra til middagen så alt blir alltid spist opp haha.
Hehe ikke så greit med kresne barn kan jeg tenke meg. Men BARE potetmos til middag..? Aldri hørt om :)

Back
Topp