Middag i dag?

Hjemmelaget soppsuppe og (kjøpte)rundstykker... nomnom...

Kjøttpudding fylt med feta, og tilbehør som potet, makaroni, kjøttkakesaus, grønnsaker og ripsgele :)

Rester fra igår heldigvis :p men imorn blir det fiskeboller i karrisaus :)

Veldig lysten på taco idag,men frykter halsbrann etterpå :-(

Det blir enten det eller fløtepoteter,grønnsaker og biff :-) HELG :-D

Idag skal sambo og mini ha laks:) jeg skal jobbe
Ååååh, sambo HATER laks, men han skal til Bardu i dag, så kanskje jeg og mini skal kose oss med laks? :D nammenammenam! Jeg ELSKER laks!

Ååååh, sambo HATER laks, men han skal til Bardu i dag, så kanskje jeg og mini skal kose oss med laks? :D nammenammenam! Jeg ELSKER laks!

Me lagde teriyakibakt (?) ørret her om dagen, og det var FANTASTISK godt! Anbefalast på på det sterkaste!

Me lagde teriyakibakt (?) ørret her om dagen, og det var FANTASTISK godt! Anbefalast på på det sterkaste!
Kanskje det er noe jeg kunne overtalt sambo til å smake på en gang? Har du oppskrift?

Kanskje det er noe jeg kunne overtalt sambo til å smake på en gang? Har du oppskrift?

Ehm, fekk det med Adams matkasse :P Men kort fortalt: kjøp eller lag teriyakisaus, legg ørret i ei ildfast form og ta sausen over. Steik i ca 15 min. Server med ris og mangosalat (kutt opp mango, agurk og salat, ta på olje blanda i litt salt og peppar) :)

• Liker
Reactions: BMC
Hvis han hater det burde du prøve å laget asiatisk inspirert laks fra trines matblogg:) den spiren ja ut for en stund siden! Kjempegod og mye av den asiatiske smaken tar bort mye av laksesmaken

Hvis han hater det burde du prøve å laget asiatisk inspirert laks fra trines matblogg:) den spiren ja ut for en stund siden! Kjempegod og mye av den asiatiske smaken tar bort mye av laksesmaken
Får prøve på det, for problemet er at det "smaker så mye fisk" :rolleyes: :p

Det er også veldig viktig at laksen ikke blir overstekt. Da blir det tørt og smaker mer fisk:p heller litt understekt enn overstekt:)
Har bare laga laks til han en gang, og den var stekt i ovnen i form med grønnsaker og fløte, så den var ikke tørr :) "greit til å være laks" sa han om det :p foreldrene serverer overstekt laks med tørre poteter til da, så kan skjønne at han "ikke liker" det :p

Har bare laga laks til han en gang, og den var stekt i ovnen i form med grønnsaker og fløte, så den var ikke tørr :) "greit til å være laks" sa han om det :p foreldrene serverer overstekt laks med tørre poteter til da, så kan skjønne at han "ikke liker" det :p
Ja har mye å si med tilbehør hvis en ikke er glad i det:p

Ble Moussaka her i dag. Skulle egentlig ha pinnekjøtt, men glemte å legge det i vann i går. :P

Back
Topp