Middag i dag

Terteskjell med fiskebilde i hvitsaus med grønnsaker og reker:) enkelt og godt! Og trollmor på 2 år elsker det! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjøttdeig og ris stekt sammen med løk, paprika, brokkoli og erter. Så har jeg oppi litt sweet chili saus og soyasaus. Enkelt og godt :)

28.12.14 <3

Idag blir det greske wraps, eller gresk taco som det kalles her i huset :p Tortillas fylt med oliventapenade, rødløk, fetaost, tomat, isberg og ruccola salat og tsatsiki. Knallgod og lett middag!

Koteletter, grønnsaker, poteter og saus :)

Sent from my iPad using BV Forum

Hjemmelaga kjøttkaker i brunsaus med potet og grønnsaker :) Står og steker kjøttkakene nå
1408281258808.jpg

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Idag blir det greske wraps, eller gresk taco som det kalles her i huset :p Tortillas fylt med oliventapenade, rødløk, fetaost, tomat, isberg og ruccola salat og tsatsiki. Knallgod og lett middag!
Det hørtes godt ut! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Dagens middag:
Biff med hjemmelaget peppersaus, maiskrem, ovnstekte krydder poteter m/skall og salat.

Sausen jeg brukte er fra morsmiddag.blogg.no hjemmelaget peppersaus på 5 min.

Venter på årets Julegave<3

Vedlegg

• 1408290554671.jpg
    1408290554671.jpg
    64,5 KB · Visninger: 28
Kjøttdeig og spaghetti med pastasaus og pesto

28.12.14 <3

I dag ble det svenskekjøttboller med spagetthi og kjøttsaus. :)

Torsk, potet, gulrøtter, m/ hvitsaus og stekt løk.
Prøvde ut Lofottorsken fra isbilen. Var faktisk mye bedre enn Findus sin.

Hjemmelaget blomkålsuppe med sprøstekt bacon og parmesanost :-) og hvitløksbaguetter sammen med!

Tatt opp elgkjøttdeig fra fryseren som jeg skal steke og ha oppi jegergryte med ris ved siden og varme rundstykker. :-) Har laget rognebærgelé idag, håper den har stivnet til vi skal spise, spent på om den ble bra :-D aldri prøvd det før!

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Back
Topp