Mildrun Elsker forumet 29 Apr 2010 #1 Er sååå lei av å finne på[8D] I dag har hjernen tatt en pause(igjen.....[8|]) Noen forslag,må være enkelt da,jeg som skal lage[;)]
Er sååå lei av å finne på[8D] I dag har hjernen tatt en pause(igjen.....[8|]) Noen forslag,må være enkelt da,jeg som skal lage[;)]
F froskenkvakk Forumet er livet Aprillykke 2016 29 Apr 2010 #3 Fikk lyst på risgrøt idag jeg, så blir sikkert det[:)] Prøver å sette opp middager for hele uken, men det er så vanskelig.. Plutselig har jeg lyst på noe annet[8D]
Fikk lyst på risgrøt idag jeg, så blir sikkert det[:)] Prøver å sette opp middager for hele uken, men det er så vanskelig.. Plutselig har jeg lyst på noe annet[8D]
Rødtoppen Hissig Forumet er livet 29 Apr 2010 #6 Idag blir det noe så enkelt som stekte pølser og potetmos [8D]
Miss Hormontroll Gift med forumet 29 Apr 2010 #9 Jeg er veldig i tvil selv. Men, lyst på noe med grønnsaker, og gjerne smakstomater. Tror jeg heller mot hjemmelaga lasagne i dag med salat.
Jeg er veldig i tvil selv. Men, lyst på noe med grønnsaker, og gjerne smakstomater. Tror jeg heller mot hjemmelaga lasagne i dag med salat.
Når4blir5 Forelsket i forumet 29 Apr 2010 #10 Oste-smørbrød tenker jeg [:)] Har masse rart i frysa, men jeg husker aldri på å ta opp før rett før jeg har lyst på det [8D]
Oste-smørbrød tenker jeg [:)] Har masse rart i frysa, men jeg husker aldri på å ta opp før rett før jeg har lyst på det [8D]
K krølltoppa Elsker forumet 29 Apr 2010 #11 J skal bort i kveld, så på meg blir d taco Så da skal mannen og Henrik fikse seg risengrynsgrøt [;)]
Mildrun Elsker forumet 29 Apr 2010 #12 Takk for tips[:)] Da blir det jammen meg middag i dag å[;)] Har ikke helt bestemt ennå,får tenke på veien.....
Takk for tips[:)] Da blir det jammen meg middag i dag å[;)] Har ikke helt bestemt ennå,får tenke på veien.....
H Høstmama06 Forelsket i forumet 29 Apr 2010 #15 ORIGINAL: Tamiria Spaghetti og kjøttsaus. Det skal vi og ha. Yndlingsretten til storebror [:D]