Middag i dag?

¤ Martini ¤

Gift med forumet
Hva skal dere søte desembermammane ha til middag i dag? :)

I dag skal jeg lage WOK, og jeg gleder meg som en liten drittunge![:-]
Har sååå lyst på det i dag, lå i sengen min i går natt og tenkte på det [8D]

Jeg aner ikke hva vi skal ha til middag i dag! Kunne godt tenkt meg wok selv egentlig! Har spist det såå mye i det siste, med sur/søt saus! Ganske dilla på det igrunn :P 

På den ukemenyen jeg skrev for noen uker siden står det tacogryterett, men har heller lyst på kylling i sursøtsaus med ris.....

hahahaha..du er søt..lå i senga å tenkte på wok ;)

Idag skal vi grille! Jippi :)

Her ble det kyllingsalat i dag :)

Hm, vet ikke.
Har lyst på wok, kylling i søtsur-saus, tomatsuppe med makaroni og egg, pastasalat og mye mer.

Men er jo så veldig blakk, så vet ikke. Har ikke så mye i skapene.
Lønning, kom til meg!

ORIGINAL: rørehue

hahahaha..du er søt..lå i senga å tenkte på wok ;)

Idag skal vi grille! Jippi :)

Hihi, merker at noe skjer med deg når man ligger og fantaserer om wok i sengen [:-]
Ååååh, jeg vil også grille!! Tror jeg må dra fram grillen til lørdag altså [:D]

jeg hadde tenkt å lage fiske suppe i dag... men er så kvalmen og uvel at jeg orker ikke tanken på å stå å lage middag.. skal til svigers i dag så jeg håper å få noe der... :P ingenting som frister... matlysten min har forlatt meg for noen dager siden da kvalmen kom sigende...

I dag er det tomat pølsegryte og makaroni til middag her. Raskt og enkelt[:)] Bare meg hjemme i dag, så orker ikke lage i stand all verdens når det bare er til meg selv.

Best når sambo er hjemme. Han er utdannet kokk i bunnen (tatt ny utdanning etter det), så da blir det mye godt[;)]

Har netopp spist grillet kylling,med melk til drikke av alle ting [:D][:D]
Drakk masse melk sist jeg var gravid og,merkelig nok [:)]

Back
Topp