Middag i dag igjen!!!

MissX

Flørter med forumet
Noen som har tips????
Har nakkekot., kjøttdeig + mere i fyseren.. gjerne noe med poteter!

idag skal vi ha kyllingfilet og ris og salat og baguette, mmmmmm.
koteletter med poteter og salat og bernaise er veldig godt da[:)]

så reklame på tv i dag så de fikk jeg min ideè.. Inderfileet av svin i strimler i lappskaus[:D] (så du som har nakkekoteletter kan jo bare kutte dem opp) Må gjøre innkjøp av hvitløk og en pose med grønnsaker til frossen lappskaus. Det var det hele... Enkelt og greit. Tror jeg vil ha det i dag[;)]

Vi skal ha hjemmelagd pasta carbonara!! nam...

å vi ska ha nåt så kjedeli som kjøttkake, potet, saus å makaronistuing :/

Heldige dere som har matlyst. Jeg er sulten absolutt hele tiden, men det er ingenting som smaker og ingenting som frister... Brekker meg etter tre biter uansett hva jeg spiser.....

jepp, d e d eneste æ glede mæ til me middagen [:)]

Vi skal ha lasagne m/ salat og rundstykker.. Fikk så lyst på det.. Lenge siden vi har hatt det her..
Skal ned å begynne nå..

ORIGINAL: mie83

åh.. makaronistuing er godt da!

Enig! Det er supergodt, men jeg vet ikke hvordan jeg lager det...

ORIGINAL: sba

Den reklama ble jeg frista av også, men skal ikke ha i dag da.
Har funnet frem medisterdeig i dag, og skal lage medisterkaker med grønnsaker i.
Samt poteter og saus da [:D]

ååå det hørtes digg ut....

ORIGINAL: pebbles

d enkleste e jo bare å koko opp makaronien åsså har du litt mel å melk som du riste sammen i ett glass åsså har du d over åsså koke d litt, så det blir tykt, åsså ha litt kardemomme oppi... litt dåli fårklart, men men... [:D]

Vi ska ha salat med soltørkede tomater, kyllingfilet, agurk, paprika, salatbønner, aioli og ristet landbrød med pesto.....det er mmmm kjempegodt[:D]

har gjort sånn at eg får mat tips på mail hver dag.. er så tom for ideer.. kanskje du skulle sett der inne??

ORIGINAL: bls

ORIGINAL: pebbles

d enkleste e jo bare å koko opp makaronien åsså har du litt mel å melk som du riste sammen i ett glass åsså har du d over åsså koke d litt, så det blir tykt, åsså ha litt kardemomme oppi... litt dåli fårklart, men men... [:D]

takk takk.. Jeg kan prøve meg frem litt, men jeg er utrolig dårlig til å lage mat! Jeg må vite på cl hvor mye jeg skal ha av alle ingredienser, ellers bommer jeg som regel totalt! Litt mel blir plutselig veldig mye osv..[:D][:D]

hm...en spise skje eller to, spørs kor mye makaroni du har :)

Namnam

helstekt indrefilet av svin skal vi ha, med villris og salat..

makaronistuing lage du kjempe lett ved å koke opp makaroni, åsså bare ,enten så lager du hvit saus selv eller så bruker du pose saus, bland alt sammen[;)] nam nam!! Vi har spist pizza vi-jeg og ungene!!!

EEHHH!!! æ sa litt feil, kan ska jo ikke ha kardemomme oppi, d e jo muskatt.... æ karve litt...

Back
Topp