Middag i dag da?

*Nr2*

Elsker forumet
Skal snart til på lasagnen og salaten - så eg måtte jo berre laga eit middagsinnlegg her [8D]

Etterpå er det rett på visning - skjønna egentlig ikkje at me gidde, men må man så må man! [;)]
- men blir uansett ingen flytting før fødsel [:)]

hjemmelaget pølsegrateng[:D] sambo er på jobb og Sandra Emilie er inne hos farmoren sin en tur, så er bare meg til middag da. Men fikk så lyst på pølsegrateng, så laget meg det[8D] Står i ovnen nå[:D]

E totalt vekke i dag... tilbragt dagen på sofaen me dyne og pute, so her bli de pølse m brød!!!!!!!! middag på 5 min. [:D]

til tross for smerter så skal vi ha fiskeboller i hvitsaus med poteter og raspete gulerøtter.

Kjøttboller, brun saus, poteter, gulrøtter, tyttebærsyltetøy og ertestuing. Også må jeg koke litt makaroni for det ville vesla ha ved siden av sine kjøttboller[:D]

Slår på gourmeen i dag ja... hjemmelaget potetstappe og fiskepinner... hehe..... Noen som ikke gadd å gå i butikken i dag ja....[:D]

Her blir det kjøttdeig og spagetti [:D] Og siden jeg har grodd fast i sofaen skal sambo få lage det og (han har tilogmed tilbudt seg [:-])

Her er det også lasagne og salat som skal serveres. Venter spent på at den skal bli ferdig i ovnen. Er såååå sulten. [;)]

Vi har planer om å få i gang fødsel her så vi skal ha Toast skagen (forrett) og Hjortestek med gubbens spesial viltsaus, stekte poteter og salat. Så får vi se om det vanker litt is til dessert. [8D]

Nam nam !!

Jeg har akkuratt kommet hjem fra middag hos pappa. Pepperbiff, gratinerte poteter, brokkoli og soppstuing var ikke feil. Mmmm[:D]

Idag hadde vi tomatsuppe med egg og hvitløkbaguetter :)  enkel og grei middag :)   hadde legetiem så sent at jeg ikke gidd å lage middag så tar tid

Back
Topp