A akg Gift med forumet 17 Jan 2010 #1 Hva står på menyen deres i dag? Her blir det hjemmelaget vårruller[:D]
F FancyPants Forumet er livet 17 Jan 2010 #2 Skal ha fisk i form, egentlig. Kjæresten min kommer til meg, og han er nok ikke i super form etter 4 dagers fylletur til Hemsedal, så vi får se om fisk frister han noe særlig, hehe!
Skal ha fisk i form, egentlig. Kjæresten min kommer til meg, og han er nok ikke i super form etter 4 dagers fylletur til Hemsedal, så vi får se om fisk frister han noe særlig, hehe!
Zera Forumet er livet 17 Jan 2010 #3 hmmm.. godt spørsmål.... kan burger king?? latskapen lenge leve[:)]
? !! Forumet er livet VIP 17 Jan 2010 #6 Enten så skal vi på besøk( ble invitert på pizza, men kor seriøst det var veit eg ikkje! var på fest[:)]) Eller så skal eg lage hjemmelaga pizza litt seinare i kveld.
Enten så skal vi på besøk( ble invitert på pizza, men kor seriøst det var veit eg ikkje! var på fest[:)]) Eller så skal eg lage hjemmelaga pizza litt seinare i kveld.
S StinkiStini Forumet er livet 17 Jan 2010 #7 Skal ut på middag hele familien. Mormor fyller 85år, hehe
Zera Forumet er livet 17 Jan 2010 #10 ORIGINAL: StinkiStini Skal ut på middag hele familien. Mormor fyller 85år, hehe gratulere med dagen til Mor-moren din[:)]
ORIGINAL: StinkiStini Skal ut på middag hele familien. Mormor fyller 85år, hehe gratulere med dagen til Mor-moren din[:)]
MammaTilAndreas Glad i forumet 17 Jan 2010 #13 Her blir det rester fra igår. Hjortsteik :D Og pølser på gutten :D
R Rebecca85 Forumet er livet VIP 17 Jan 2010 #14 Aner ikke...dumt å tenke på det på en søndag for alt er jo stengt[8D] men har en del i frysen da så...
Aner ikke...dumt å tenke på det på en søndag for alt er jo stengt[8D] men har en del i frysen da så...
*Joha* Gift med forumet 17 Jan 2010 #15 Middag hos mamma og pappa står på menyen her [:D] Veldig enkelt og greit [:D]
Knerthen Forumet er livet VIP * Fra frø til Juliblomst 2015 * 17 Jan 2010 #16 Jeg skal på jobb, men hjemmelaga kjøttkaker står på menyen i dag og har trua på at nattevakta har laga super gode kjøttkaker så gleder meg[:D]
Jeg skal på jobb, men hjemmelaga kjøttkaker står på menyen i dag og har trua på at nattevakta har laga super gode kjøttkaker så gleder meg[:D]
S Stine_85 Elsker forumet 17 Jan 2010 #19 Jeg og lillemann skal ha pasta i ostesaus med pølser oppi,vi er hjemme alene så blir lettvindt[:D]
borga001 Elsker forumet 17 Jan 2010 #20 tomatsuppe med inderøy soddboller og loff. Har litt fløte i tomatsuppa jeg da. Synes den blir bedre da, også mindre veske.
tomatsuppe med inderøy soddboller og loff. Har litt fløte i tomatsuppa jeg da. Synes den blir bedre da, også mindre veske.