Middag i dag da?

*MammaTonje*

Gift med forumet
Jeg tror vi griller i dette finværet[:)]

Er faktisk litt spent på det, skal til ei venninne! [:)]

jeg kjøpte fersk laks på tilbud på lørdag... men nå er jeg så daff.. svetter og har feber.. så har egentlig ikke lyst på noenting..:(

Medisterkaker, mandelpotet, brun saus og grønnsaker[:D]

ORIGINAL: Hegeee

jeg kjøpte fersk laks på tilbud på lørdag... men nå er jeg så daff.. svetter og har feber.. så har egentlig ikke lyst på noenting..:(

Hehe, jeg leste at det var laksen som var daff, svetter og har feber - så da ville du ikke ha den allikevel[8|]

Hørtes ikke godt ut å være syk, masse god bedring![:)]

Her blir det fiskeboller i hvit saus til middag idag[:)]

ORIGINAL: Minni84

ORIGINAL: Hegeee

Hehe, jeg leste at det var laksen som var daff, svetter og har feber - så da ville du ikke ha den allikevel[8|]

Hørtes ikke godt ut å være syk, masse god bedring![:)]

Her blir det fiskeboller i hvit saus til middag idag[:)]

Takk :)
hehe.. neida.. laksen ligger i kjøleskapet.. et sted jeg kunne tenkt meg å vært akkurat nå også..!
Sitter i stua .. her er det 29 grader.. i skyggen er det 26.. og så la jeg måleren i sola.. hehe.. og der er det 46,5 grader...!! SÅÅ knallvært da.. og så er jeg syk og daff!..

Så vi får se hva det blir til mat etterhvert ..;)

Enn så lenge har jeg kun "spist" smoothie av frosne jordbær og bringebær...kaaaldt og godt..:)

Fiskeboller i karrisaus..[:)]

I dag blir det kjøttkaker og karbonader sammen med poteter, ertestuing og grønnsaker. Fant ut at vi måtte tømme fryseren litt, selv om det frister veldig med grilling[:D]

skal ha "jørm"
kjøttdeig,løk,toro pizzafyll og båndspagetti

en sikker vinner hos våre barn

Her blir nok ingenting.. sambo er dratt på jobb, så spiser vel en brødskive senere.. [:'(]

Back
Topp