Middag i dag da....

unemoren

Forumet er livet
her blir det fløtegratinerte potetr og svin[8D][8D]

og sjokoladekake som dessert som mamma kommer med etterpå[8D]

vet ikke om eg orker noe. glemt og ta opp fra frysen så lurer på og ta meg en hebalife shake[8D]
kansje lage noe senere heller

Kokt sei med brokkoli og bacon...

[hr]Bacalao [:D][:D]

kjøttpudding, poteter, grønnsaker og brun saus

Spagetti og kjøttsaus! Nam nam! Har lyst på ALT om dagen da.. Spise, spise.. [:)]

vi skal ha lasagne i dag

Muffins nå[:)] Får middag i foreningen senere..vet ikke hva vi skal få servert[;)]

Grillings! Marinert grillbein m/ovensstekte urtepoteter, pastasalat og coscos til.

snuppa har fått middagsglass,lage vel noe mat i kveld,samboer er på jobb kommer hjem i kveld..

fikk veldig lyst på kina mat.. men men. biff har jeg også..[8D] dette er så vanskelig..

ORIGINAL: Madeleine**

Skulle egentlig ha grillskiver med fløtegratinerte poteter,men det får bli i morgen siden sambo er dårlig!
Så her ble det en Kyllingkebab på meg idag[:)][:)][:)]

etterpå blir det film med MASSE små godt![:)]

Å små godt er så godt,tror jeg må av og få tak i det.. og så kinamat og en film..

Vi har spist grill rester fra igår, fikk så mye med hjem etter grilling hos Madde34[:)]

nesten litt flaut,men vi har nettopp spist grandis. Ingen av oss som var i form til å lage noe og hadde pizza i fryseren hehe,men det var godt då[:D]

i dag har mannen diska opp med hjemmelaget kjøttbollefrikase,namnam[:D][:D][:D][:D]
og så har han laga gulerot kake,men har ikke smakt den enda da[:D]

vi har spist grandiosa......................[8D][8D][8D]

Back
Topp