MIDDAG I DAG DA....

tuzza

Betatt av forumet
hva skal dere ha til middag i dag da?? vi skal ha pinnekjøtt. gleder meg sån til det.. nam nam nam..

Heldiggris...beste jeg veit det (pinnekjøtt)!

Vi skal ha kylling med potetmos og grønnsaker...(kjeeeedeliiig).

M

vet ikke. Men skal ha kakeselskap her. Kanskje det blir kaker til middag [8|]

ORIGINAL: tuzza

hva skal dere ha til middag i dag da?? vi skal ha pinnekjøtt. gleder meg sån til det.. nam nam nam..

har liggende i frysen en del pinnekjøtt,lurerpå....nei faen og,samboeren skal begynne på kjøkkene i dag[&o]får ta det igjen på nytt kjøkken jeg da.

tenkte å lage mousakka i dag... lenge siden

Her blir det spaghetti og kjøttsaus! Namnam

Guttene skal ha fiskepinner nå. Ikveld skal jeg og mannen ha høne.

ÅÅÅHHH, i dag SKAL jeg ha løvstek med pommes frites og MASSE bearnaise ig salat!!! namnamnamnamnam [:D]

Vi skal ha koteletter,ris og bearnesaus + salat..

her blir det taco!! [:D]

ORIGINAL: monicola

vi skal spise ute i dag ... gleder meg ... blitt et sånt rituale ... par ganger i uke da spiser vi ute ...
og i dag er den min tur til å vvelge restaurant (velger annenhver gang) ... så i dag blir det amerikansk
bare MÅÅÅ prøve ut Hard Rock Cafe ...

kjempemisunnelig!![8D]

tror at i dag så skal vi ha noe veldig lettvindt. kanskje pølser og potetmos..
jeg skal i bassenget med jenta mi i dag.

Vi har hatt strimla svinekjøtt med jasminris, cherrytomater og agurk [:D]

Ingen anelse enda, jeg er på jobb, og det er min kjære også, og det er litt usikkert hvor lenge vi blir her. (ikke på samme sted da, på hver vår jobb) Men når vi kommer hjem skal vi ha middag altså. Sikkert noe kjapt, ettersom det er kveld...

Jeg vet vi har karbonader i fryseren, så karbonader og pasta eller ris er ikke en usannsynlig løsning. Eller så kan vi kjøpe noe på vei hjem, vi må handle uansett for vi har ikke mer brød eller melk. Da kan det bli alt mulig, bare det er fort gjort å lage....

I dag ble det hjemmelagede fiskekaker og potatis! mmmm....enkelt men utrolig godt! [:D]

Vi skal ha spagetti og kjøttdeig.

Her er det edvines gratinerte pasta gryte nammmm........ det er kjøttdeig og bacon svissa med løk og paprika en deilig oste saus med tomat, salt og pepper... til slutt pasta .
kjøttet i bunn, pasta på toppen, sausen helles over og gratineres med ost.... nam.... med brød og salat til....[;)]

Edvine

jeg har varmet to loff skiver i tosteren med en god olivenolje, så har jeg skåret tomat, rucolasalat, avokado, litt charlott løk og skinke til å ha på toppen. strø på litt salt og pepper, så smaker det nydelig.

Håper bare jeg får beholde det en liten stund iallefall[;)]

Back
Topp