Middag i dag da???

avelilith

Elsker forumet
Må bare mase litt, fordi i dag sitter jeg helt fast og ahner ikke hva jeg skal lage til middag.... noen tips... anyone???
Hadde Elgkarbonader i går og fisk dagen før der igjen.... kanskje noe med kylling???

Mmmh, det hørtes godt ut!!! [:D] Har du en grei oppskrift???

Kylling tikkamasalagryte kanskje? Med ris?

Vi skal ha stekte pølsebiter med pasta og poteter og tomatsaus[:)]

her blir det resten av spaghettien fra i går!! [;)]

Vi skal ha fylt kjøttpølse og salat [:)] enkelt og godt nå i varmen...

Akkuratt spist den beste middagen på leeenge... Vi har grilla:) Bakte poteteter med hvitløkssmør,salat,indrefilet og laks... NAM! Nå er jeg helt sprekkeferdig her jeg sitter...

Elsker at våren har kommet!!

Det er godt å lage en gulerot og løk seng til å legge enten kylling filet/lår/ vinger osv på. Og steke i ovnen. Og ha villris med en kjempe god bretang saus vedsiden av oxo en frisk salat med fransk dressing[:D]

Mmmh, det hørtes godt ut!. Åssen var det med Feta ost for oss for tiden da? Kan vi ha det??? Uff alltid så mye å passe på sånn.... [&:]
ORIGINAL: Lulli

ORIGINAL: avelilith

Mmmh, det hørtes godt ut!!! [:D] Har du en grei oppskrift???

Kommer kanskje litt sent:P= Men steker kyllingfilet skjærer i biter.. Salat-tomat-agurk-paprika-vårløk-mais-fetaost og sånn penne:) Så skal vi ha hvitløksbaguetter ved siden av:) kan jo ha masse deilig i en salat.

Oh, det høres fantastisk ut! Tror det skal jeg lage i helgen. [:D] Det er så godt med bakt potet!!!
ORIGINAL: carina marie

Akkuratt spist den beste middagen på leeenge... Vi har grilla:) Bakte poteteter med hvitløkssmør,salat,indrefilet og laks... NAM! Nå er jeg helt sprekkeferdig her jeg sitter...

Elsker at våren har kommet!!

TUSEN TAKK for alle de gode tipsene! Dere er så snille!!![:D][:D][:D]

Anbefaler dere å prøve de hotwings kyllingvingene til rema ( som er i ei bøtte ) med båtpoteter, aoli dressing og salat.... mmmmmhm.... det skal vi ha i dag... man blir mett, uten at det er for tung mat ...[:)]

Back
Topp