middag i dag da tro? oppdatert :D

90

Elsker forumet
I dag aner jeg ikke hva vi kan ha til middag, akkurat som om all kreativiteten ble igjen i senga i dag tidlig [;)]
hva skal dere ha? noen som har noen forslag til meg?[8|] Er åpen for no nytt jeg [:)] begynner å bli litt lei det samme gamle noen ganger når kreativiteten forsvinner  [:'(]

-----------------------------------------------------------------------

Her blir det Pasta med kremet saus, bacon terninger, strimlet kylling og salat [:D] evt biffstrimler [:)]

Åsså har jeg sååå lyst på eple kake i dag så jeg lager den samme vrien jeg lagde sist jeg hadde lyst på det [;)]

paideig tilsatt kanel, fyller opp med epler, å alt annet av frukt og bær mn skulle ønske [;)] og vanilje saus/krem ved siden av [:D] deilig med litt matlyst[:D]

her blir det grandis! [8D]

Er vel kanskje ikke så spennende, men i dag blir det fiskekaker, poteter, gulrøtter og litt smeltet smør, imorgen blir det hjemmellagde pizzasnurrer med kylling, og søndag ovnsbakte nakkekoteletter med potetbåter, grønnsaker og ostesaus.

Har ikkje peiling!! Er ikkje svolten og mini har fått middag i barnehagen i dag.. så anar ikkje..

Hadde heller ikke peil, så her blir det kyllingsalat med pasta i.. Så får jeg litt god samvittighet for å spise litt sunt også :D
I morra skal vi ha hjemmelaget pizza

Idag skal mannen min lage løvbiff med chips til meg[:D] jeg skal ha peppersaus og regner med han skal ha bernesaus eller hvordan det nå skrives...

Kose oss litt når vi har barnfri[:)]

ORIGINAL: Cecilie90

I dag aner jeg ikke hva vi kan ha til middag, akkurat som om all kreativiteten ble igjen i senga i dag tidlig [;)]
hva skal dere ha? noen som har noen forslag til meg?[8|] Er åpen for no nytt jeg [:)] begynner å bli litt lei det samme gamle noen ganger når kreativiteten forsvinner  [:'(]

Ta deg en tur på www.matprat.no der er mye spennende..
laget en asiasuppe en dag og det var SNADDER!!!!! [:D]

løvbiff er nam [:D] hadde vi forrige helg[:D] smakte kjeeempe godt, spesielt siden det var rundt 3 år siden jeg hadde spsist det sist [8D]

har sitti å titta litt der inne, å kjente behovet for pasta i dag [;)]

Så derfor tenkte jeg å prøve noe halvveis egenfindert i dag [8D]

Pasta med kremet saus, bacon terninger, strimlet kylling og salat [:D] evt biffstrimler ..hmmm [:)] en tur i butikken blir det hvertfall ...

takk for mange gode tips btw [:D] kjenner kvalmen har stoppet kreativiteten di siste mndene, på tide å få sveivet den igang igjen [8D]

VI skal ha kinamat:) Gleder meg. Hatt lyst på det i evigheter!!

åå, det hørtes mye bedre enn salaten vi skal ha... tji-hi

Her blir det kyllingfilet som jeg steker først og stapper inni pesto og masse hvitløkssmør og har inni ovnen unde rfolie,ovnsbakte poteter med masse hvitløk og litt dill og litt squash og paprika..mmmmmmmmm

christian skal ha pannekaker....[:)]

Er svak for hvitløk

fajitas m kylling :;D+ massseee snop :)

Her ble det nachos[:D][:D][:D] DET VAR GODT!! Kjempe lenge siden sist jeg hadde det[:D]

I dag blir det bakt potet med hvitløksmør, mais, skinke,bacon,ost og rømme nam nam

Kjenner eg ble bra sulten nå! Ble mitt vanlige knekkebrød til middag i dag, men i morgen skal eg lage noe godt til mann og barna!

Back
Topp