Middag i dag da jenter

Maiå

Gift med forumet
Her blir det lapskaus...

prøver og å planlegge middag til helgen og men kommer ikke på noe...

Vi skal ha amerikansk gryte...

Hvordan lager man lapskaus fra bunnen av?

Aner ikke. Ikke mye matlyst i dag. Samboern skal ut og spise med sin mor og på kino. Jeg o glillemann skal være hjemme og finne på noe. Mulig jeg bestiller litt maki, orker ikke stort i dag.

I dag blir det pastasalat med kyllig, og hvitløksbaguetter ved siden av -nammi-nam! [:D]

makaroni men kjøttdeig og bearnesaus. er det beste jeg veit..
også kommer faren min på besøk. han har med 4 kasser med brus til meg:) siden han jobber på ringnes så får jeg det billig[:D] 

Her vet jeg ikke helt hva det blir. Mulig lille jenta bare får noen fiske kaker og at jeg fremdeles må holde meg til ristete skiver og kjeks. Har ikke fått beholdt maten siden mandag så skal visst ikke spise alt mulig heller nå. Kunne visst spise kjøttboller, fiskeboller, fiskepudding og ris om jeg følte meg bedre men ikke stekt mat så vi får se.

Blir nok et eller annet kjapt noe, da mannen min skal spille kamp i kveld kl 18.

ORIGINAL: Kidada

Det blir baguett på subway i Arendal [;)]

Parmesan og organo brød, -footlong, med skinke, ost, tomat og hvitløksdressing [;)]

det e godt men mye bedre me fahitas kylling og nachos mmm nå blei eg solten[:D]

Her blir det bali kyllinggyte spicet opp med litt godt fra krydderhylla (det smaker jo omtrent ingenting uten...) og så blir det ris til.

Må prøve å være forsiktig med krydderet for igår ble det for sterkt for mannen... Stakkar! Jeg lagde noen ostesmørbrød til han i stedet, he he.

Hmmm... Vi er på campingtur med vognen vår... Så da blir det ikke så veldig avansert hvertfall..[8D] Får se hva vi snubler over på butikken[;)]
Er suuuper forkjølet så jeg orker ikke det helt store heller ! [8|]

Fiskepinner, potet, råkost og remulade [:D]

Idag skal vi ha kyllingfilet,tagiatelle og sambos fantastiske soppsaus:)

vi har vært ute på restaurant og spist og feiret lillegutt i magen :)

Back
Topp