Middag i dag da jenter?

Laks :) elsker laks :) det var den første fisken eg likte :p
J spiste også :p etter at den blei dynka i rømme og ketchup, så sa han faktisk "mmmm" eit par gonger :p

Jeg elsket laks helt fra jeg begynte med fast føde og frem til jeg var ca 15 år :p Og så fra jeg var 15 og frem til jeg var 22 likte jeg det ikke? :p Prøvde flere ganger også. Men nå elsker jeg det igjen! Sikker graviditeten som endret meg ;)

Jeg elsket laks helt fra jeg begynte med fast føde og frem til jeg var ca 15 år :p Og så fra jeg var 15 og frem til jeg var 22 likte jeg det ikke? :p Prøvde flere ganger også. Men nå elsker jeg det igjen! Sikker graviditeten som endret meg ;)

Kanskje du var litt lei. Her går det litt i bølger med ting. Kan bli veldig lei av mat.

Løvbiff til middag var ingen suksess, husker nå hvorfor det er så lenge siden jeg spiste det sist :p

Kanskje du var litt lei. Her går det litt i bølger med ting. Kan bli veldig lei av mat.

Kanskje det :) Men det var liksom sånn at jeg såvidt fikk det ned :s

Ja! :D Haha
Herlig å ha fått smaken på det igjen :)

Har også de siste årene lært meg å like bacon og rømme ;p Og det er jo så digg at jeg faktisk blir trist av å tenke på at jeg kunne ha spist det i så mange år om jeg hadde klart å like det før ... ;) Det er ikke sånn at jeg ikke har prøvd før, altså! Vil like alt :p Jobber med peanøttsmør enda ;)

Det er så tørt i ganen :p

Blei så våt i håret at det merka eg ikkje :p haha :p neida, men æsj, eg skjønner kvifor mamma syntes det var så ekkelt :p

Våt i håret av peanøttsmør? :p

Hahaha, av å sutte på håret, ja ;)

Ha ha.. Var ikke lette å skjønne sammenhengen der nei. ;)

Trodde du skulle tulle siden jeg ble tørr i ganen :p Så ble du våt i håret :p

Haha :p godt eg kunne forvirre dokke litt ;)

Eg blir tør i ganen av brunost... Men kem blir ikkje det;P

Elsker brunost :D Men det er mer klissete enn tørt! Prøv peanøttsmør så skjønner du hva jeg mener :p

Ja, pålegg :p Står sikker med nugattien og sånn ;)

Back
Topp