U unemoren Forumet er livet 10 Jan 2011 #1 Her blir det grillet laks,råstektepoteter,salat og hjemmelaget tazsiki[:D]
*p!nk smile* Forumet er livet 10 Jan 2011 #3 Min kjære ville ha kjøttpudding med poteter og hjemmelaget hvit saus[:D]
CandyMam Elsker forumet 10 Jan 2011 #6 I dag blir det hjemmelagd fiskegrateng med poteter og raspet gulrøtter [:)]
helen79 Forumet er livet 10 Jan 2011 #7 Tror det blir noe fiske-greier å poteter Kjøpte masse findus på Obs`n forrige uke [:)]
Tljohan Forelsket i forumet 10 Jan 2011 #9 ORIGINAL: CandyMam I dag blir det hjemmelagd fiskegrateng med poteter og raspet gulrøtter [:)] Samme her i dag [:)]
ORIGINAL: CandyMam I dag blir det hjemmelagd fiskegrateng med poteter og raspet gulrøtter [:)] Samme her i dag [:)]
A A.Msinmamma Glad i forumet 10 Jan 2011 #13 Kjøttkaker i brun saus med poteter og grønnsaker...Samboeren har mast om det i en evighet så da får han få det i dag! Ikke akkurat min yndlingskost!
Kjøttkaker i brun saus med poteter og grønnsaker...Samboeren har mast om det i en evighet så da får han få det i dag! Ikke akkurat min yndlingskost!
baremeg6 Forelsket i forumet 10 Jan 2011 #15 Skulle egentlig ikke sett her inne.. Men jeg skal ha thai suppa til allevo i dag og det skal jeg ha i 14 dager...
Skulle egentlig ikke sett her inne.. Men jeg skal ha thai suppa til allevo i dag og det skal jeg ha i 14 dager...
Meliine Glad i forumet Januarlykke 2020 10 Jan 2011 #18 Vi skal ha kyllingfilet, ris, saus og salat :)