middag i dag da jenter/damer ?

Heidi10+12

Gift med forumet
ja.. hva skal stå på bordene til middag i dag?[:)]

her var planen ovnsbakt torks...
men formen min sier mer pølse i lompe.. så får se hva jeg orker..
*allså ikke helt i form i dag gitt* [:'(]

I dag blir det kyllingfilet med kremost inni og bacon surret rundt, med salat og enten fløtegratinertepoteter eller ris til [:)]
Mannen min har bursdag i dag, så tenkte å lage noe ekstra godt da [;)]

Skal til søstra mi å spise idag, tror det blir no fajitas eller noe[:)]

sitter å spiser kjøttdeig og spagetti fra i går no eg, tror sambo får ta seg ei pølse el no i dag...

Her blir det fisk og grønnsaker i folie idag[:)] nam, nam[:)]

I dag blir det kylling wok :)

Mc`n kanskje!?[8|]

ORIGINAL: *Belle*

I dag blir det kyllingfilet med kremost inni og bacon surret rundt, med salat og enten fløtegratinertepoteter eller ris til [:)]
Mannen min har bursdag i dag, så tenkte å lage noe ekstra godt da [;)]

mmm.. dette hørtes utrolig godt ut :) hvordan gjør du det ? smekker du bare kylling ost og bacon sammen og smetter det i ovnen ? hørtes utrolig digg ut :) gratulere med mannen forresten ;)

vet ikke hva vi skal ha enda, kanskje dette ? =)

I dag skal vi ha taco:) 

sambo skal lage biffsnader:):) egentlig jeg har veldig lyst på sushi, men det kan jeg spise i morgen mens han er ute (han liker ikke fisk:):)) og jeg vil ikke protestere mot biffsnader i dag, han sa at han har skikkleig lyst å lage middag til meg[:)][:)]

Vi skal ha pitapizza, samboern min (og jeg egentlig) er enkle i matveien, så jeg tror han kommer til å like å legge på sitt eget fyll[8D] Da får vi begge sånne pitaer vi vil ha.
Greit med enkel mat de første dagene vi bor her[:D]

jeg har akkurat vert innom jobb å henta komper[:)] så ikke så mye å tilbrede i dag gitt

fikk litt lyst på noe så enkelt som baguetter idag... med skinke, ost, salat, agurg, paprika og majones! har ikke den store matlysten nå om dagen...

I dag blir det potetball med tilbehør :) mmm :)

samboeren bestemte at i dag skal vi ut og kjøpe verdens beste kylling kebab, så da blir det det [;)] YIPPIII [:D]

Min kjære kom nett hjem, han hadde kjøpt taco til middag :D Yeey

Lurer fælt på om jeg skal lage laksefilèt med poteter og smeltet smør! *Nam* [:)]
Men var jo veldig mye annet her som frista også da.. [8D]

Jeg spiser lunsj nå jeg (glemt av å spise tidligere fordi jeg har holdt på i hele dag!)[:)]
Men det er ihvertfall grove frø-rundstykker med goood leverpostei, bacon, majones, agurk og tomat [8D]

Middag ikveld blir da butikk-vårruller, ris og sweet-sour saus, da jeg spiser alene idag.

ORIGINAL: det er bare meg

sambo skal lage biffsnader:):) egentlig jeg har veldig lyst på sushi, men det kan jeg spise i morgen mens han er ute (han liker ikke fisk:):)) og jeg vil ikke protestere mot biffsnader i dag, han sa at han har skikkleig lyst å lage middag til meg[:)][:)]

ÅÅÅHH SUSHI ER BARE SUUUPER DIGG! [8D]

Back
Topp