Middag i dag blir...

Grete71

Forumet er livet
Kokt julepølse, brunet på pannen, med kokte poteter og brun saus! Og brokkoli! Mmmmmm! [:D]

nam, nam! Her blir det ovnsbakt laks med creme, urter, nypoteter og grønnsaker[:)]

Her blir det svinekoteletter med stekte grønnsaker[:)]

aleine heime.. mannen har reist me jobben [:(] so bli trøste mat... løvbiff me pomfri pluss litt stæsj... gleda meg litt til junk og hehe[:)]

Her blir det kyllingfile med masse grønnsaker og ris, muligens litt pesto[:)]

He, he... Grandiosa...[:-] Jeg er syk, mannen slakk, og snuppa syk. Da blir det enkelt (for de som orker å spise noe.. ).

Her har vi netopp spist hjemmelagd kløbb(eller potetball som andre kansje kaller det) med flesk+duppe [:)]
Med andre ord...mamma`n i huset begynner å komme seg igjen, ORKER å lage årntlig middag [:D]Feels grrrrrrreat [:D]

har hatt kjøttdeig i sursøt saus med ris til. utrolig godt:)

kløbb ?? som i komla, raspeball osv? :P

fikk plutselig lyst på fiskeboller i kvit saus jeg ;P med gulrøtter til :D

ORIGINAL: stjernebarn

kløbb ?? som i komla, raspeball osv? :P

fikk plutselig lyst på fiskeboller i kvit saus jeg ;P med gulrøtter til :D

Jepps [:D] Er så GODT [:D] Men er ikke godt med mindre man lager det selv fra bunnen av... [;)]

det er kjempegodt! :D har ikke laget det siden heimkunnskapen på ungdomsskolen jeg :P kanskje jeg skulle prøvd det en dag... siden jeg nå blir sykemeldt tre uker... har vel god tid til slikt da ;) så lenge formen er der da selvfølgelig :D 

Fiskesuppe med masse gode grønnsaker, laks, sei og torsk. Nam-nam. Og så klart, hvitløksbaguetter til (de små delilige) [:D]

ORIGINAL: ChristinaOgFelix

Her blir det svinekoteletter med stekte grønnsaker[:)]

+ bernaise ! [:D]

høres godt ut[:)] Her blir det kylling,ris og peppersaus idag..[:)]

idag blir det italiensk gryte, med salat og bagetter[:)]

Tror det blir kyllingfilet på meg idag.. med ris og saus til!

i dag blir det ikke middag for jeg skal jobbe kvelden, men har spist en haug med nybakte lefser :)

Back
Topp