Middag for en...

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Hva spiser dere når dere er alene hjemme? :)

Åh, ELSKR alene hjemme middager!!! Da lager jeg det de andre i huset ikke vil ha :-P Om det så er Pasta Tortellinei med baconbiter stekt i fløte, eller om det er Kylling bretagne med ris, eller julepølse med stekte poteter... Åh, nå ble jeg sulten!

Har så mange unger at noen alltid er hjemme, men om jeg og unga er aleine liker vi godt og lage tomatsuppe, det spiser ikke mannen så vi benytter anledningen. :D

Samboer spiser ikke fisk, så da lager jeg meg som regel et eller annet med laks :)

Har lagt meg biff jeg da :p Eller hjemmelaga pizza. Skal uansett kose meg med god mat. Kan han ha det så godt når han ikke er hjemme :p

Ofte wok.

Mye forskjellig her ja:)
Her varierer det mellom takeaway og brødskiver som regel:p hehe
Liker ikke lage middag til meg selv...

Varierer men ikke så ofte jeg spiser alene:-). Vet somregel om det og passer da på at jeg dagen før har laget middag som jeg kan varme opp igjen :-). Ellers blir det skiver hvis jeg ikke stikker innom foreldrene mine hvis de har noe godt til middag sol frister :-)

Fiskegrateng (typ rema sin som slenges i mikroen), tikka masala, pastasalat, sweet&sour kylling eller bare knekkebrød :p

Lager pizza av tortillalefser. Mannen og barna liker det best når pizzan er full av kjøtt. Så når jeg er alene benytter jeg meg til å fylle på med mozzarella, ruccola, annanas, pesto, tomat og allt mulig jeg kan komme på som de ikke vil ha :p

Tapas: Grillet paprika. Marinert ost. Fylte oliven...

Back
Topp