middag! :D

EnToTre

Forelsket i forumet
her blir det svinekjøtt med burritos krydder i pita med parika løk å div støff! aner ikke hva div støff blir enda men .. D:

ORIGINAL: Spinnvill badeand

Er sååå matlei....aaaner ikke hva det blir til middag...håper det kommer noe her som kan være til inspirasjon... [8D]

Enig! Hvis ikke blir det nok spagetti og kjøttdeig, eller laks og pasta :p

I dag er jeg faktisk heelt ide løs!! [&:] tenker sambo får handle på vei fra jobb så meg og snuppa slipper å dra ut i dette evige snøkaoset!!! 

Ba mannfolket handle middag når han var på butikken i går kveld....
....og tadaaaa...her blir det pølser i brød[:D] God fantasi han her gubben min[8D]

Jeg, Dennis og pappsen skal på restaurant for første gang etter at Dennis ble født idag[:D][:D][:D][:D] Blir nok scampisalat på meg[:D]

her blir det nakkekoteletter og grønnsaker i form idag[:)]

I dag skulle vi egentlig ha pølse og potetmos, men det har ingen av oss lyst på, så da lager jeg en krydret tomatsaus med pølsebiter, har i en ildfast form med potetmos over og ost på toppen[:D]

Hm, godt spørsmål[:-] Aaaaaaaner ikke.. Lurer på om det blir noe enkelt..hmmm..

ikke supersunt, men supergodt:

PANNEKAKER!!! [:)]

ORIGINAL: Superlilje

I dag skulle vi egentlig ha pølse og potetmos, men det har ingen av oss lyst på, så da lager jeg en krydret tomatsaus med pølsebiter, har i en ildfast form med potetmos over og ost på toppen[:D]

Hørtes godt ut... [;)] Hvordan lager du tomatsausen?

Hakker noen fedd hvitløk og en chili og steiker sammen med pølsebiter, har oppi tomatpuré og melk og litt salt og pepper. Ca sånn tror jeg[:D] Pleier bare å finne på underveis igrunn. Mulig jeg putter oppi litt løk og mais også.

Hørtes godt ut... [;)] Hvordan lager du tomatsausen?

Hakker noen fedd hvitløk og en chili og steiker sammen med pølsebiter, har oppi tomatpuré og melk og litt salt og pepper. Ca sånn tror jeg[:D] Pleier bare å finne på underveis igrunn. Mulig jeg putter oppi litt løk og mais også.

En hel chili...fjerner du frøene?

Jeg gjør ikke, for vi liker det sterkt, men hvis du ikke vil ha det så sterkt er det bare å fjerne de[:)]

Sambo har trekt visdomstenner i dag, så her går det i suppe [8D] Stakkar [8D]

Back
Topp