Middag 2 juledag?

*p!nk smile*

Forumet er livet
Hva skal dere spise??

Her blir det pinnekjøtt[:D]

ORIGINAL: hottieplottieflottie

blir vel kansje spagetti :P

Hørtes godt ut[:D]

lettsaltet torsk med masse deilig tilbehør roper han fra kjøkkenet :) Også pinnekjøtt.

kalkun

skal til svigers på ribbe og medisterkake, hadde pinnekjøtt julaften og kveite i går :)

ORIGINAL: Enaj

Vi skal til min pappa på pinnekjøtt og kålrabistappe, den BESTE maten i hele julen !!! [:D][:D][:D]

Enig[:D]

Skal til mormor på pinnekjøtt [:'(]

Så middagen min i dag blir poteter og kålrabistabbe.

laks[:)]

hadde kjøpt inn spagetti, men det blir shake på meg og babyglass på småen...
har spist aaaaaaltfor mye de siste dagene [&o][:-]

skulle ha kalkun, men den  står hos mamma på kjølerommet pga plassmangel her hjemme, og ingen gidder gå å hente den, så da blir det ribbe[:)]

Hjemmelagd pizza[:D]
Skulle egentlig til svigers å spise medisterkaker, men er syk, så da blir det pizza i stendenfor[;)]

Vi skal til mamma og pappa på "restemiddag" bestående av ribbe og pinnekjøtt[:)] Gleder meg masse, spesielt til pinnekjøttet[:D]

Vi skal til svigers på middag og jeg trodde jeg skulle få pinnekjøtt som vi har fått de to siste julene hos dem.. Men nei, det til min store fortvilelse blir det kalkun.... Kalkun er kjempegodt, det er ikke det - men jeg fikk ikke det JEG forbinder med julemat på julaften for da har svigers sursteik, så da hadde jeg gledet meg sånn til pinnekjøtt i dag slik at jeg ihvertfall fikk NOE julemat i jula... Men nei, så i morgen lager jeg ribbe, og det må nok bli innkjøp av pinnekjøtt til en dag ut i uka.. Blir ikke jul uten pinnekjøtt og ribbe nei....

vi skal ha oksesteik med poteter og saus[:D]

Aner ikke... Var egentlig bedt på middag til svigers, men de måtte melde avbud for svigermor har blitt syk. Kjøleskapet er ganske tomt, og hadde gledet meg til ribbe. Får vel bestille en pizza eller noe da [&o]

Back
Topp