Middag 2 day? :)

Carrie86

Elsker forumet
Hva skal dere spise idag da? [:)]

Her blir det laks i fløtesaus med ris og brokkoli [:)] Min favoritt, men samboer er ikke glad i fisk. [8D]

I dag blir det enkelt, kremet grønnsaksuppe med stekte kyllingbiter og hvitløksbaguetter[:)]

Aner ikke... Kanskje pølse i hvit saus.. eller kalkunpanetter.. Har en kresen 3 åring som knapt har spist siste uka så får høre hva han vil ha [:)]

I dag vet jeg ikke, skal på babysvømming så det blir noe raskt når vi kommer hjem. Hmmm tror faktisk jeg akkurat bestemte at det blir kyllingwok ;-)

ORIGINAL: Solgave82

I dag blir det enkelt, kremet grønnsaksuppe med stekte kyllingbiter og hvitløksbaguetter[:)]

nam, hørtes godt ut [:D]

Hjemmelaget fiskegrateng [:D]

Løvbiff med pommes noisettes, grønnsaker og bearnaise[:D]

Kylling, pasta, bailikum, squash og kremet kyllingsaus gratinert i ovnen med ferske rundstykker [:)]

vurderer noe helt enkelt i dag...
enten kyllingfilet med ris eller kyllingwok.

Fløtesaus til laksen hadde jeg helt glemt - god ide! *notere seg bak øret*

kokt torsk med gullerøtter og poteter. Ikke så veldig spennende akkurat

urte-og hvitløksmarinerte kyllingbiter, med røsti poteter og en eller annen saus [:D]

vi har akkurat spist korv stroganoff men matkorn:)snuppa her elsker det!

grændis her...

i dag blir det burritos, salat, salsasaus og rømme. Fortmiddag

Her har jeg hatt treff i dag! helt til nå..

Så blir nok rester fra det!!

Pasta og kyllingsalat [:D]

I dag gikk vi for noe skikkelig sunt, nemlig karbonader med pommes frites og peppersaus til[8D] Det var raskt å lage ihvertfall..

Blei litt sein middag på oss i kveld. "Smaoe kjøttkaker". Familierett[:-] Kjøttdeig og gulrot blandet i tomatsuppe med litt makaroni + poteter ved siden av. Nam nam[:)]

Back
Topp