Middag 05.10.15

*mamma07og09*

Glad i forumet
Ja, hva er på menyen idag damer? :-D

Her blir det tomatsuppe med winerpølse og ekstra makroni oppi. Hvitløksbaguetter ved siden av :-)

Tror det blir lutefisk. Er hos pappa enda, så da lever vi godt. En dag hvor jeg slipper å lage middag, er en lykkelig dag. :D

Idag er jeg hjemme alene, så da blir det enkelt. Pasta med creme fresh, spinat og kylling

Jeg er ikke i form, så her er det mannen som får handle og lage mat.. Men har sykt lyst på taco:)

Fish and chips tror jeg :D har godt levert matkasse denne uken

Huff, ikke lurt å gå inn på slike poster når man er kvalm :p haha! Brekninger bare av å lese hva som bllir servert rundt om! *flaut*! Her er det iiingenting som frister, bortsett fra saftis!

Huff, ikke lurt å gå inn på slike poster når man er kvalm :p haha! Brekninger bare av å lese hva som bllir servert rundt om! *flaut*! Her er det iiingenting som frister, bortsett fra saftis!

Sånn er det her og.. Men skikkelig lyst på taco...
Og, fikk plutselig skikkelig lyst på nudler av alle ting...

Laks med poteter, rømme og agurksalat. Så blir det fisk and chips på oss i morgen da vi også har " godt levert" denne uken.

Her blir det hjemmelaget tapas med deilig spansk skinke etc :)

Mammas oppskrift på deilig kjøttsuppe med masse gode ferske grønnsaker :D jeg frastøtes feit mat og er nå helt på tuppa etter frukt og grønt :p

Her ble det tomatsuppe. Har ikke lyst på noe, er bare kvalm. Mannen min liker veldig godt å lage mat, men er ikke så gøy når jeg bare er kjip. Vi håper på bedring snart begge to :)

Ja, hva er på menyen idag damer? :-D

Her blir det tomatsuppe med winerpølse og ekstra makroni oppi. Hvitløksbaguetter ved siden av :-)

Dette fristet sykt mye! Det har jeg lyst på, men har allerede fortalt treåringen at vi skal ha hotdog, så da tar vi tomatsuppe og makaroni i morgen. Mmmm

Sambo og vesla vert heime i dag. Dei kjøpte inn til hamburgera, så det var dagens middag.

Hehe satt og tenkte det samme! *skynde seg ut*

Mammas oppskrift på deilig kjøttsuppe med masse gode ferske grønnsaker :D jeg frastøtes feit mat og er nå helt på tuppa etter frukt og grønt :p

I mitt første sv.skap hadde jeg dilla på potetgull og sjokolade...
Denne gangen er jeg også slik at det eneste jeg vil ha(når jeg vil ha noe) er epler og grønnsaker osv... Veldig deilig egentlig:)
ulempen er at jeg har lyst på loff med nugatti...

I mitt første sv.skap hadde jeg dilla på potetgull og sjokolade...
Denne gangen er jeg også slik at det eneste jeg vil ha(når jeg vil ha noe) er epler og grønnsaker osv... Veldig deilig egentlig:)
ulempen er at jeg har lyst på loff med nugatti...

Hehe.. det spiste jeg igår.. rista brød vel å merke :p spiste 6 brødskiver :D haha
Men er deilig å ha cravings på noe sunt for en gang skyld :p

Back
Topp