middaag i daag a?

Pixzie

Glad i forumet
Jeg sitter her i sofaen og er heeelt blank på hva jeg skal lage til middag.. Noen forslag jenter??[:)]

Er helt blank selv jeg. Mannen min er borte på kurs til i morgen, så jeg må spise alene - aner ikke hva jeg skal lage. I tillegg er Nor dårlig i magen i dag, så hun sover bare korte stunder i mine armer - ikke så lett å lage mat da... Blir vel kanskje frossenpizza eller noe annet kjedelig som lager seg selv. [8D]

Kremostesuppe:):)

I dag skal jeg fylle kyllingfilet med ost, soltørkede tomater og litt pesto, og surre bacon rundt. Skal ha ris, broccoli og bretangesaus til.

Seibiff med løk...

her tror jeg det blir Toro sin nye viltsuppe, med kjøttog kokte grønnsaker i.

Jeg har et luksusproblem, har både kalkunbryst og ytrefilet i kjøleskapet som var tiltenkt helga, men da ble det pølse med brød og taco istedet... så det spørs om ikke det blir kalkunbryst med poteter og grønnsaker i dag...?[:-]

Fant en "ny" lasagne på butikken med noe ekstra saus man skulle ha i. Tror vi tester den vi[:D]

koteletter med potetmos..(hvis jeg gidder)
 nå skal jeg ciabatta og cola.. haha.. lat ja..

Vi skal ha kyllingfilet og ris [:D]

Gubben ville veldig gjerne ha taco.. hehe så ble taco i dag og jeg fikk da fisk i morra.

Fiskeboller m/tilbehør her.
Har hatt middagsbesøk av ei venninne og jenta hennes på 1år[:D]

ORIGINAL: Catski

I dag skal jeg fylle kyllingfilet med ost, soltørkede tomater og litt pesto, og surre bacon rundt. Skal ha ris, broccoli og bretangesaus til.

Eh.... sikle..... spar litt til meg da[:D]

Her blir det "bacalao" av lettsalta torsk da, ikke klippfisk[:)]

Back
Topp