Midd i senga ??? *Bilde*

*Bambi*

Elsker forumet
Våknet opp for 2 dager sider med 2 insektsbitt på magen. Det klør sinnsykt......Lurer så på hva det er..Har skjedd meg noen ganger før...og jeg vet 100% at det IKKE er mygg...Men hva er det da liksom??[8|]

edderkopp kanskje

Midd i senga har du i alle fall garantert, det har alle, men de lager vel ikke sånne bitt.

loppebitt??

Nei gud, gi dere!!!!!!!1[&:] Edderkopp?!?!?!?![&:][&:][&:][&:][&:] Har ofte hatt slike bitt jeg også!!!! herreguuuuud, kommer til å få panikk neste gang jeg ser et!!!

ORIGINAL: Evens*mamma

edderkopp kanskje

BITER EDDERKOPPEN ???????[&:][&:][&:][&:][&:][8|]

herrregud har 11 slike på den ene siden av magen og nå sier dere at det er en EDDErKOPP.... tror jeg dauer... tenkte det var en overivrig mygg av noe slag jeg...

grøss 

ligner på edderkopp bitt[&:]er det stort?

Er veldig likt på flueloppebitt.
Har du hatt sengetøy til tørk på snoren ute?

Vi har hatt det på eldstejenten her hjemme, ser veldig likt ut, klør veldig men forsvinner ganske fort.

Skift nytt på sengen og vask det du har på 90 grader eller hiv det i frysen over natten [:D]

Vanskelig å si str.[8|]

ser ut som neller, som vi kalle det her:) ikke farlig, men klør jævlig[:@]
kalles vel fuglelopper og. har du luftet sengetøyet ute? eller latt vinduet stå åpent..?

ORIGINAL: Bleiemos

Nei gud, gi dere!!!!!!!1[&:] Edderkopp?!?!?!?![&:][&:][&:][&:][&:] Har ofte hatt slike bitt jeg også!!!! herreguuuuud, kommer til å få panikk neste gang jeg ser et!!!

Gaaah, fikk små-panikk her også nå[&:][:'(]

vet dere at vi mennesker spiser 4-5 edderkopper hvert år mens vi sover.... [:'(]

ORIGINAL: *snusken86*

loppebitt??

Tenkte jeg og....fuglelopper.....

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: *snusken86*

loppebitt??

Tenkte jeg og.[:)]

Signer

Ser ut som fugleloppe- bitt spør du meg... Lett å få hvis man har hengt ut vask/ åpent vindu/ ute/innedyr, særlig katter!
Smør på med hvitvask og gjør så godt du kan å IKKE klø! Er kjempevanskelig, men det hjelper å la det roe seg...

ORIGINAL: kpre

vet dere at vi mennesker spiser 4-5 edderkopper hvert år mens vi sover.... [:'(]

det trengte jeg ikkke å bli mint på[:'(][:'(]
Har hørt det før, guri så ekkelt[:'(]

ORIGINAL: kpre

Jeg skal seriøst aldri aldri aldri aldri sove mer. Akkurat som om jeg ikke sover dårlig nok fra før... si at det ikke er sant!!!![:'(] (tror jeg har hørt det før men klart å fortrengt det.)

Og kan noen værsåsnill og si at de bittene IKKE er edderkoppbitt!!! Fysj. Kan takle hva som helst annet. Jeg har som flere her tenkt lopper når jeg har sånne. Fuglelopper som kattene og hunden drar med inn.

Back
Topp