Midag idag da??

ToSmå2010

Forumet er livet
Her tror jeg vi rett og slett bare skal grille noen pølser.. Lett og godt[:D]

Skal møte en venninne i ettermiddag, så jeg regner med at vi spiser noe ute. Tenkte spise noe sterk mat, indisk eller noe [:)]

Her blir det svinewok med masse chili saus ;)

skulle egntlig ha pannekaker, men så skal samboer`n jobbe overtid.
så da veit jeg ikke helt hva jeg skal finne på til meg selv..

hmmm... blir somregel dårlig med middag her.... gidder ikke lage noe spess til meg selv..
men kanskje jeg må slå til med noe fancy i dag da, så lenge jeg har bursdag :)[:)][:D][8D]

ORIGINAL: vær87

hmmm... blir somregel dårlig med middag her.... gidder ikke lage noe spess til meg selv..
men kanskje jeg må slå til med noe fancy i dag da, så lenge jeg har bursdag :)[:)][:D][8D]

Gratulerer så mye med dagen

Her håper eg på enten å få mamma med på grillings, ellers blir det noe lettvinte greier.. e så fint vær, gidd ikkje stå i flere timer å lage mat[:D]

Her blir det kjøttboller! [;)]

ORIGINAL: vær87

Gratulerer med dagen[:)]

Het blir det et rundstykke i farta. Ska sitte hårmodell for min søster i oslo idag, så blir sent å lage middag når jeg kommer hjem.

Samboern ska på møte i dag så jeg tror jeg tar egg og karbonader...ikke så spennende, men gidder ikke lage middag bare til meg, orker ikke stå og kokkelere noe særlig nå allikevel [8D]

her blir det pølse, potetstappe og grønnsaker...

hmmmm..
jeg drømmer om svinefilet og ovnsbakte poteter med en sinnsyk god saus..

men d kommer an på min kjære når han kommer hjem siden jeg IKKE får lov til noenting... æsj...[:@]

Svigermor har laget en gryte med hjemmelaget lapskaus, så det blir middagen her i dag. Ferdig levert på døra

Planen er egentlig spaghetti...men ble litt frista av grillmat gitt....
Må uansett ut i butikken når kjære kommer hjem så får høre med han.[8D] Bør jo passe på så lenge det er sol og fint vær![:D]

Vi har spist pølse med brød... Har akkurat sendt snuppa på turn sammen med pappan og bestemor som er på besøk, så jeg skal lage vafler til de kommer hjem! [;)]

her blir det bakt potet med krydder og vitløkssmør, mais, finhakka løk, og sprøstekte baconterninger :) enkelt og greit ;)

ikke noen middag her i dag...vært på baby svømming[:)]
så da blir det for sent med middag...

Back
Topp