Michael Jackson

ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle

Your tickets are currently reserved in multiple windows or browsers. Please use only one window to continue processing your request.

HVA F... BETYR DETTE?

Har du flere sider oppe??

ORIGINAL: Mammantjulie

Your tickets are currently reserved in multiple windows or browsers. Please use only one window to continue processing your request.

HVA F... BETYR DETTE?

nei. ååååååååååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....

ORIGINAL: Mammantjulie

HVA F... BETYR DETTE?

nei. ååååååååååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....

Sitter på to maskiner...
nede i 9 min på en og 15++ på andre

pån igjen.... trudde endelig d gikk når det stod 1 min igjen, men neida.. 

Jeg kommer ikke inn på bestillingssia jeg en gang...

pån igjen. 11 min.. 

pån igjen. 11 min.. 

Me too!
Jæv... dårlig... jeg blir såååå suuuur[:'(][:'(][:'(]

har stått i kø siden kl 08 med to pc,jeg må på den konserten,stor fan siden jeg var liten..er villig til å bet mye for billetter!!!!!

syntes de kunne oppdatert, slik att vi viste hvor der var igjen billetter og ikke... datt ut igjen jg.. [:@]

syntes de kunne oppdatert, slik att vi viste hvor der var igjen billetter og ikke... datt ut igjen jg.. [:@]

Helt enig,eller at vi kunne søkt generelt på det som er ledig!!!!
Jeg var så nære 4 billetter,hadde bare igjen å bekrefte med bank id,så datt jeg ut[:@][:@]gråter nå altså

ORIGINAL: Labambie

Hehe! Om jeg skulle dratt på konsert med han måtte noen betalt meg... [;)] 

jeg og![8|]

ORIGINAL: Nelle

Jeg var så nære 4 billetter,hadde bare igjen å bekrefte med bank id,så datt jeg ut[:@][:@]gråter nå altså

sambo sitter på jobben med 2 pc også. han hadde kommet gjennom, men hadde tatt feil med betalingmåte, så da måtte han helt tilbake igjen [:@]

ORIGINAL: Nelle

sambo sitter på jobben med 2 pc også. han hadde kommet gjennom, men hadde tatt feil med betalingmåte, så da måtte han helt tilbake igjen [:@]

Vet, gjorde samme feilen på presale... mista de..

dumme dumme meg... fikk egentlig billetter i går (forhåndsbestilling) men så tenkte jeg att jeg heller ville ha det i sommer og helg, å trudde virkelig det kom til å være billetter igjen i dag.. men men gjort er gjort [:(]

Har ikke gitt opp håpet ennå!!
Står ikke noe om at det er utsolgt ennå - hold motet oppe[:D]

Dreit meg ut på akkurat det samme....

noen som kan skrive opp her som dere vet er utsolgt?

10 juli (tror jg, se etterpå) Var utsolgt

Back
Topp