Mammantjulie
Forelsket i forumet
ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle
Your tickets are currently reserved in multiple windows or browsers. Please use only one window to continue processing your request.
HVA F... BETYR DETTE?
Har du flere sider oppe??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Your tickets are currently reserved in multiple windows or browsers. Please use only one window to continue processing your request.
HVA F... BETYR DETTE?
ORIGINAL: Mammantjulie
HVA F... BETYR DETTE?
nei. ååååååååååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....
ORIGINAL: Mammantjulie
HVA F... BETYR DETTE?
nei. ååååååååååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....
pån igjen. 11 min..
syntes de kunne oppdatert, slik att vi viste hvor der var igjen billetter og ikke... datt ut igjen jg.. [:@]
ORIGINAL: Nelle
syntes de kunne oppdatert, slik att vi viste hvor der var igjen billetter og ikke... datt ut igjen jg.. [:@]
Helt enig,eller at vi kunne søkt generelt på det som er ledig!!!!
Jeg var så nære 4 billetter,hadde bare igjen å bekrefte med bank id,så datt jeg ut[:@][:@]gråter nå altså
ORIGINAL: Nelle
Helt enig,eller at vi kunne søkt generelt på det som er ledig!!!!
Jeg var så nære 4 billetter,hadde bare igjen å bekrefte med bank id,så datt jeg ut[:@][:@]gråter nå altså
sambo sitter på jobben med 2 pc også. han hadde kommet gjennom, men hadde tatt feil med betalingmåte, så da måtte han helt tilbake igjen [:@]