ElskerJesus♡
2013 ☆ 2015 ☆ 2021 ☆ 2024
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Skuddårsspirene 2024
☀️Påskeliljene 2026☀️
Eg har mista 2 babyer i 2.trimester som heilt brått har dødd, så har derfor hatt ekstremt mykje oppfølgning i dei neste 2 svangerskapa. I dei forrige termingruppene hadde eg laga meg ultralyddagbok og det var så fint å lese gjennom dei nå, for oboy så masse ein glømme
Eg har jo allerede vært på 3 ultralyder!
6+4, ultralyd nr 1.
Idag var den bekreftande ultralyden eg må ta fordi eg tar blodfortynnende sprøyter. Såg ein liten bebis med bankande hjerta
hu målte til 6+1, men det bryr meg fint lite.
9+2, ultralyd nr 2.
Så var det dags for ny ultralyd, dette svangerskapet så BUR me på Stord, så valget om kor eg skal ha oppfølging er enkelt. Dei andre svangerskapa har eg vimsa mellom Haugesund, Stord, Bergen og privat fordi eg ønska dei beste, og det ente i kaos fordi alle var så forskjellige og hadde ulike måter å regne på. Så denne gangen blir det oppfølging privat hos verdens beste Alda som har følgt meg gjennom tapet av Neriah og Håp og begge graviditetene etterpå
men hu har ikkje godt nok utstyr til gode målinger har eg funnet ut, og i tillegg anbefale hu sjølv å ta OUL og vekstestimering på sjukehus. Og siden eg bur på Stord så blir det kun Stord sjukehus om Bergen ikkje e aldri så gode og har vært fantastiske for meg
Alda sjekka at baby levde og at måla tilsvara det eg er. Hu målte meg til 9+4, så er nok lang baby dette også, slik som dei to forrige
11+2, ultralyd nr 3.
Nå begynne nervene å endra seg her, til nå har eg egentlig tenkt det ville vært naturlig med SA, fordi eg har mista i SA før Romeo og før Octavia, fleire ganger, så at dette går på første forsøk er berre urealistisk for meg, men så har eg vært så dårlig eg ikkje heilt forholde meg til det heller... men, nå kom eg på ultralyd, med ein puls som var ufattelig høg. Og så har lille bebisen det heilt fint
målt til 11+5, så 3 dagar fram. Vokse godt
har planlagt at eg tar OUL på sjukehuset nå i uke 13 og 18, og så blir det UL privat hos Alda kvar veke mellom der. Så rekne eg med at det blir vekstestimering kvar 4. Veke fra uke 24 på sjukehuset.
Uansett etter baby starte å sparka er det ikkje noko vits med oftere ultralyder heldigvis
men siden Octavia nesten døde pga navlestrengen så blir det nok veldig tett oppfølging der nå og (og ironisk nok hadde eg det med Octavia og, og eg masa skikkelig om at dei MÅTTE sjekka nøye for eg syns ikkje dei gjorde det, og dei sa det var vanskelig å oppdage...) så eg håpe eg får overlegen som følgte meg med Octavia.
og så blir det nok ein interessant innspurt på denna graviditeten trur eg, iallefall om denna bebisen som dei andre blir liggande på skrå
Neste ul er TOUL på Stord sjukehus om 8 dagar

Eg har jo allerede vært på 3 ultralyder!
6+4, ultralyd nr 1.
Idag var den bekreftande ultralyden eg må ta fordi eg tar blodfortynnende sprøyter. Såg ein liten bebis med bankande hjerta
9+2, ultralyd nr 2.
Så var det dags for ny ultralyd, dette svangerskapet så BUR me på Stord, så valget om kor eg skal ha oppfølging er enkelt. Dei andre svangerskapa har eg vimsa mellom Haugesund, Stord, Bergen og privat fordi eg ønska dei beste, og det ente i kaos fordi alle var så forskjellige og hadde ulike måter å regne på. Så denne gangen blir det oppfølging privat hos verdens beste Alda som har følgt meg gjennom tapet av Neriah og Håp og begge graviditetene etterpå
Alda sjekka at baby levde og at måla tilsvara det eg er. Hu målte meg til 9+4, så er nok lang baby dette også, slik som dei to forrige

11+2, ultralyd nr 3.
Nå begynne nervene å endra seg her, til nå har eg egentlig tenkt det ville vært naturlig med SA, fordi eg har mista i SA før Romeo og før Octavia, fleire ganger, så at dette går på første forsøk er berre urealistisk for meg, men så har eg vært så dårlig eg ikkje heilt forholde meg til det heller... men, nå kom eg på ultralyd, med ein puls som var ufattelig høg. Og så har lille bebisen det heilt fint
Uansett etter baby starte å sparka er det ikkje noko vits med oftere ultralyder heldigvis
og så blir det nok ein interessant innspurt på denna graviditeten trur eg, iallefall om denna bebisen som dei andre blir liggande på skrå

Neste ul er TOUL på Stord sjukehus om 8 dagar

desse vekene her pleie væra beintøffe, så hadde virkelig satt pris på litt fred

Heldigvis er gynekologen kjap med å finne hjertet og sei at alt er bra, så eg ikkje svime av
så nå ska eg kosa meg denna helgo og håpa at Lilje snart gir liv ifrå seg kvar dag så na mor sleppe desse pulsforøkningene kvar veka