Mi ultralyddagbok!❣️

ElskerJesus♡

2013 ☆ 2015 ☆ 2021 ☆ 2024
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Skuddårsspirene 2024
☀️Påskeliljene 2026☀️
Eg har mista 2 babyer i 2.trimester som heilt brått har dødd, så har derfor hatt ekstremt mykje oppfølgning i dei neste 2 svangerskapa. I dei forrige termingruppene hadde eg laga meg ultralyddagbok og det var så fint å lese gjennom dei nå, for oboy så masse ein glømme :hilarious:

Eg har jo allerede vært på 3 ultralyder!

6+4, ultralyd nr 1.
Idag var den bekreftande ultralyden eg må ta fordi eg tar blodfortynnende sprøyter. Såg ein liten bebis med bankande hjerta❤️ hu målte til 6+1, men det bryr meg fint lite.

9+2, ultralyd nr 2.
Så var det dags for ny ultralyd, dette svangerskapet så BUR me på Stord, så valget om kor eg skal ha oppfølging er enkelt. Dei andre svangerskapa har eg vimsa mellom Haugesund, Stord, Bergen og privat fordi eg ønska dei beste, og det ente i kaos fordi alle var så forskjellige og hadde ulike måter å regne på. Så denne gangen blir det oppfølging privat hos verdens beste Alda som har følgt meg gjennom tapet av Neriah og Håp og begge graviditetene etterpå❤️ men hu har ikkje godt nok utstyr til gode målinger har eg funnet ut, og i tillegg anbefale hu sjølv å ta OUL og vekstestimering på sjukehus. Og siden eg bur på Stord så blir det kun Stord sjukehus om Bergen ikkje e aldri så gode og har vært fantastiske for meg❤️
Alda sjekka at baby levde og at måla tilsvara det eg er. Hu målte meg til 9+4, så er nok lang baby dette også, slik som dei to forrige:happy:

11+2, ultralyd nr 3.
Nå begynne nervene å endra seg her, til nå har eg egentlig tenkt det ville vært naturlig med SA, fordi eg har mista i SA før Romeo og før Octavia, fleire ganger, så at dette går på første forsøk er berre urealistisk for meg, men så har eg vært så dårlig eg ikkje heilt forholde meg til det heller... men, nå kom eg på ultralyd, med ein puls som var ufattelig høg. Og så har lille bebisen det heilt fint❤️ målt til 11+5, så 3 dagar fram. Vokse godt❤️ har planlagt at eg tar OUL på sjukehuset nå i uke 13 og 18, og så blir det UL privat hos Alda kvar veke mellom der. Så rekne eg med at det blir vekstestimering kvar 4. Veke fra uke 24 på sjukehuset.
Uansett etter baby starte å sparka er det ikkje noko vits med oftere ultralyder heldigvis❤️ men siden Octavia nesten døde pga navlestrengen så blir det nok veldig tett oppfølging der nå og (og ironisk nok hadde eg det med Octavia og, og eg masa skikkelig om at dei MÅTTE sjekka nøye for eg syns ikkje dei gjorde det, og dei sa det var vanskelig å oppdage...) så eg håpe eg får overlegen som følgte meg med Octavia.
og så blir det nok ein interessant innspurt på denna graviditeten trur eg, iallefall om denna bebisen som dei andre blir liggande på skrå:dead:

Neste ul er TOUL på Stord sjukehus om 8 dagar:Heartpink:Heartblue

12+6, Ultralyd nr 4☀️

Idag var det tid for tidlig ordinær ultralyd, eg la jo inn mens termin som plassere meg på 13+4 trur eg, men det var fordi eg blir alltid flytta fram og viste at Stord tar ein ofte inn etter uke 13+0. Eg hadde EL seint på Fredagskvelden så rekna dagen etter som befruktningsdagen sjølv om eg beholdt termin 20.April fordi det er bursdagen til min hærlige lillebror❤️ så eg var egentlig litt klar for å argumentere for termin den dagen, og ikkje lengre, og jammenmeg blei jordmor enig til slutt og lot meg beholde termin 20.April :cool: så då blei eg berre flytta ein dag fra 12+5 til 12+6.
Så first thing first, la meg presentere;

:Heartpink Lilje :Heartpink
20251009_100914.jpg
Hu e ei perfekt lito jente som nub'en vise. Hadde væske i både magesekk og blære og ingen tegn på noko alvorlig sjukdom, så då takka me pent nei til NIPT, for dette er vårt barn og det skal få komme til verden slik det er uansett ❤️ eg skjønner jo godt tanken om at ein ønske eit friskt barn, og det gjer såklart me også, men verdien til barnet har absolutt null å sei ifht om det er friskt, mangle nokre fingre, har ei diagnose eller medfødte feil osv. Verdien til barnet er at det er eit lite menneske, og dette lille menneske er ein velsignelse til oss uansett, og me er uendelig takknemlige for å ønske jente nr 5 velkommen❤️

Eg var så kvalm dei første ukene at eg glemte å ta folat, og har dei siste årene hatt litt lavt nivå av folat, så når det slo meg sånn i uke 9 ish så fekk eg oppriktig dårlig samvittighet, men jordmor såg på ultralyden (uten at eg nevnte dette) 3 streker i nakken som var eit sikkert tegn på at babyen ikkje hadde ryggmargsbrokk. Så det var eg ekstra takknemlig for❤️ trur det fort blir litt sånn når ein er dårlig og har tidligere traumer at ein berre går inn i ei slags boble, og i mi boble så har eg nok glømt litt ut å ta vare på meg og babyen liksom, common sense went bye bye.. gla for bedre tider nå og at eg får i meg godt med vitaminer og mineraler:love017

Ein av dei måtene eg har beskytta meg litt på ifht denne ultralyden var at eg har kun fokusert på kjønn, og bestemt meg for å la jordmor ta fosterdiagnostikk (har tatt så mange ultralyder at eg veit veeeldig godt ka eg ser etter osv) og så skulle eg berre sjå etter kjønn. Først låg babyen med ryggen til på skrå (slik blir hu liggande resten av svangerskapet skal hu følge fotspora til søskena sine), så hu filma ein del mage og mellom bein, og då såg det litt ut som gutt, men eg som har født både gutt og jente veit kor like dei ser ut anatomiske på dette tidspunktet. Men så snudde babyen seg og sparka heilt sjukt mot proben, den fighten inni der! Og då såg eg profil eit par ganger og begynte å tenke at det ser ut som ein gutt! Så når eg sa han sparke, så sa mannen min, du meine hu? Og då sa jordmor, ja ska me sjekka? Eg sa eg følte eg hadde sett litt tendeser til gutt, men når hu då fekk rett vinkel ifht ryggraden var det enkelt å sjå at det var jente for meg og ja:Heartpink:Heartpink og når ein ser at det er jente på dette tidspunktet, så blir det ikkje til gutt liksom:hilarious: (motsatt kan skje, ein høg jentenub kan lure ein til å tru det er gutt). Det var eit veldig koselig og fint øyeblikk, masse falt på plass i det at det er Lilje som ligger i magen, og eg fekk ein slags ro om at hu er kommet for å bli❤️
Så i måro skal me fortelle lillebror at han skal bli storebror igjen, og så skal han få fortelle til søstrene at det blir ei jente:love017

Og då er nok katta ute av sekken og dei skal berre få lov å dele med dei dei vil❤️ kjenne eg orke faktisk ikkje reaksjoner, så heilt ok for meg å sleppa masse annonseringer:hilarious:

Neste ultralyd blir neste Fredag den 17.10, nå fram til OUL 18.11 blir det ultralyd kvar Fredag, og eg håper dei blir overflødige rett og slett!:smiley-angelic001 desse vekene her pleie væra beintøffe, så hadde virkelig satt pris på litt fred❤️

Dagen blei feira med å finne årets første julebrus i butikken! Eg ELSKE julabrus, har gleda meg i ein rein evighet og den var berre såååå god:woot::rendeer

Vedlegg

• Snapchat-782047866.jpg
    Snapchat-782047866.jpg
    205,8 KB · Visninger: 10
Gratulerer så mye med ei lita lillesøster i magen :love017 :gen014:happy093:hug007:love017:dummy1::love7:Heartpink Lille Lilje:dummy1:

14+0, ultralyd nr 5❤️ (forrige fredag)

Håp døde 13+6 ca i magen så det var ikkje med kvilepuls eg la meg på UL-benken idag:nailbiting: Heldigvis er gynekologen kjap med å finne hjertet og sei at alt er bra, så eg ikkje svime av :hilarious: er så rart korleis kroppen berre går inn i totalt ulogisk nedrivningsmodus og tenke værste utfall umiddelbart. Ufattelig slitsomt også! Men veldig fint å kunne komme å bli beroliget og se lille vennen:Heartpink hu var heilt enig med jordmor om at det var jente:Heartpink

Skriver denne i ettertid fordi eg har hatt problemer med å komme meg inn på brukaren min, og teknisk har jobba på for å få fiksa det:happy:

Idag var eg hos jordmor (14+5), hu fant hjertelyden lett og dermed tenkte eg at eg ikkje gidde UL denna veko❤️ eg klare jo ikkje sjekka med doppler sjølv, for sist med Håp så gjekk eg jo i sjokk i 2 dagar, det friste ikkje til gjentakelse...

Så då blir neste UL neste Fredag 16+0❤️ Neriah døde ca i uke 16+1, eg hørte hjertelyden med dopler 16+0, så ein gang kort tid etter det utifra beregningene. Så nå e eg midt oppi det og enn så lenge e hodet over vannet iallefall :love017 trur eg stole mykje meir på intuisjonen min nå etter alt som har skjedd siden Neriah. Så er nesten sjølve UL'en som er værst for eg får heilt sånn panikk for at dei skal sei hu er død. Men veit jo og at om eg ikkje hadde gått på UL eller til jordmor så hadde nok tvilen fått rotfeste og. Så er berre å stå i det rett og slett❤️

16+0 og UL nr 6✨
Då var det duka for ny UL, også ein belastande då Neriah døde i uke 16❤️ har også syns det har vært vanskelig at eg kjenner så lite liv, kun når hu ligger rett vei ifht morkaka i front. Kjenne litt spark nede og i dei siste dagane innimellom på sidene. Blir nok snart sterk nok til å gi skikkelig fra seg, men det hjelper ikkje på at det er stille❤️

Men heldigvis har hu det heilt fint inni der, og ifølge målingene legge hu godt på seg og vokse som hu ska:Heartpink

Reiste til Sandnes idag på søskenhelg med mine søsken og svigerinner, dei er dei siste i familien som fekk veta det og det var så fint å fortelle det til dei, spesielt siden eg har termin på lillebror sin bursdag:dance008 så nå ska eg kosa meg denna helgo og håpa at Lilje snart gir liv ifrå seg kvar dag så na mor sleppe desse pulsforøkningene kvar veka:hilarious: må sei eg glede meg VELDIG til liv kvar dag og litt meir fred og i ro kvardagen på at detta går heilt fint❤️Snapchat-1648375900.jpg
Blei ingen 3d idag for som dokk ser ligge hu heilt skvist inn i morkako! :hilarious:

Last edited:
18+0 og UL nr 7❤️
I går var eg på ny UL, har egentlig kjent på ein veldig ro siden sist, så tenkte eg berre venta til OUL den 24.11. Men så denna veko har det sneke seg inn masse dritt-tankar, mest fordi eg kjenner SÅ lite liv! Har jo morkaka på fremre vegg, og tøtto virke som ei rolig ei, så den komboen gjer jo at eg krisemaksimere fortere.. med alle dei andre har eg kjent godt med liv kvar dag på dette tidspunktet liksom. Bestilte meg derfor ein ekstra UL nå, siden eg reiser vekk på skule i måro og❤️

Alt var heilt fint med Lilje, hu blei målt til 18+0, så vokser slik hu skal :love017 sjekka blodgjennomstrømning og hjerta og litt ulikt, alt var fint. Og 100% jenta, men det har me jo vært ganske trygge på siden uke 13 uansett. Hu låg akkurat slik som sist, med ansiktet trødd oppi morkaka❤️ blei likevell eit ganske søtt 3d bilde om det ikkje blei av ansiktet❤️
20251114_094422.jpg

Nå er neste time OUL om 9 dagar✨️ kjenne igrunn at roen har senka seg, er ingenting sol tilsier at det skulle gått galt nå, og i tilfelle så er det noko nytt eg ikkje har dårlige assosiasjoner med nå, og då er det lettere å berre takle som det kommer❤️
Formen e og upåklagelig, så nå skal eg virkelig berre nyta førjulstida og alt den medbringer ✨✨

19+3 og UL nr 8❤️
Idag kom OUL kl 18:45 veldig godt med då eg fekk elektrisk støt kl 15:45! Ein skikkelig karamell gitt! Men heldigvis alt heilt bra med Lilje, både ifht støtet, men også ellers. Fekk sjekka det meste og litt ekstra sjekk på navlestrengen som ikkje såg lika lang ut som dei andre kidso sin (som minke sjansen for ekte knute som nesten tok livet av Octavia).
Blei også satt opp til ein ekstra kontroll i måro kl 10:30, for å sjekke at det enda er fint med Lilje etter støtet, ikkje at det er særlig risiko for at noko går gale altså, mest for min egen psyke sin del.
Blei også satt opp på ein kontroll om 3 veker, egentlig fordi hu ikkje fekk sett skikkelig på hjerta først så då sa hu at hu ville det, men så flytta Lilje på seg så hu fekk sjekka skikkelig. Men så sa hu at hu likevell satte opp timen siden hu veit at jula har vært ei belastande tid for meg ifht SA, MA osv før rett før jul❤️ e så takknemlig for dei nære, gode og omsorgsfulle ansatte på Stord sjukehus❤️ små sjukehus er gull verdt!

Lilje ligne veldig på dei andre ungane mine, sprøtt at det er så tydelig allerede i uke 18/19 (fekk 3d både nå og forrige) :love017 i tillegg følge hu samme trend, lite hode, lang kropp og normal vekt❤️ etter eg kom heim fra UL har Lilje sparka meir ifra seg enn nåken gong! Håpe virkelig det e starten på å kjenna skikkelig liv kvar dag. Morkako ligge iallefall fra høgre nyre til rett over navlen, så ikkje rart eg berre kjenne liv på venstre side, men iallefall mulighet for å kjenne meir når ei nesten halv side er uten demping:cool:
Snapchat-815204021.jpg
Fekk faktisk bilder gratis av hu idag, sjølv om dei egentlig er "lovpålagt" å ta 200/250kr betalt for dei❤️
Måtte faktisk heller ikkje betala på legevakten sjølv om dei berre sjekka meg der, dei skreiv det opp som svangerskapsrelatert :hilarious: hadde vell kanskje ikkje reist på legevakten uten at eg var gravid heller då sånn sett:hilarious:
Berre 13t til neste ul og 3 veker til nr 10!

19+4 og UL nr 9❤️
Glømte å skriva at eg var på UL Tirsdag for oppfølging ang støtet eg fekk. Kom til overlegen som tok imot Octavia og hu sjekka hjertet og alt veldig nøye, og konkluderte med at alt var iorden og Lilje har det kjempe fint❤️ fekk også ein god prat med hu ang mykje ulikt, greit å få dei litt oppdatert på det meste slik at dei henger med i svingene når det braker laus nærmere termin :hilarious: neida, joda, har til nå vært styr med ALLE graviditeter og fødsler så eg tenke detta e nok ingen unntak nei:hilarious: OG, mi tid med å bli overkjørt av helsepersonell er langt forbi, er blitt ganske tøff til å stå på mitt, iallefall når det gjelder babyen min og ikkje meg❤️

Back
Topp