Mi ultralyddagbok❣

27+4 - ultralyd nr 14!
Eg skulle berre snu i trappa og så missa eg på trinnet og trakka øve og vridde heile foten skikkelig, va så vondt at eg datt rett i bakken og låg der å grein :yuck: altså eg har slått meg mykje i mitt liv, og har aldri sutra øve smerte på den måten før. Vil tru at den akutte smerten var på topp 3 i mitt liv, heilt sprøtt at skaden ikkje var større enn ein strekk i senene fra hofta og ned til ankel.

Men, eg falt på sida og slo ribbeina, så tok turen til legevakten og blei sendt på føden for sjekk. Totalt kaos på føden, første som møter oss er blodspor i gangen liksom.... venta nesten 2t før me fekk komma til ein lege kor telefonen aldri slutta å ringa. Hu sjekka alt såvidt eg fekk med meg, og tok ein vekstestimering. Er der det skurrer for meg. Haugesund sjukehus som eg var på nå opererer med prosent og ikkje percentilen som Bergen gjer. For 3,5 veke siden estimerte dei Romeo til 869g og 90 percentilen. Nå estimerte hu Romeo til 1060g og 0 prosent. Ifølge skjema Bergen følger er det 5 percentilen, altså har han ikkje lagt på seg halvparten av det han burde. Han burde om han skulle følgt sin egen kurve vært rundt 1450g nå.

Legen forsto bekymringo mi og syns det var vanskelig når dei bruker forskjellige system. Hu sa nå så fint at han har nå iallefall vokst. Det hjalp fint lite :hilarious: men, eg skal jo til Bergen igjen nå på Fredag 28+1, så eg har bestemt meg for ikkje å få noio før hu eventuelt seie det samma.

Idag e det Onsdag og foten e allerede mykje bedre!! Eg får nåken heftige kynnerar innimellom, det har eg ikkje hatt før, men siden alt e fint med morkake/livmor/Romeo så rekne eg med at det henger sammen med at eg har mykje smerte, og som sjølvstendig næringsdrivande er det berre å bita tennene sammen og få ting gjort fordiom. Her funker det dårlig med "er ingen som takker deg...." for det skal eg lova at eg gjer, takke meg sjøl for at eg klarer å drive alt, det er så viktig og så essensielt for oss ❤ så får eg heller roe ned på alle andre ting eg kan roe ned på :)

Neste UL er altså om 33 timer, og merkelig nok har eg faktisk roen enn så lenge! :glasses1

Bildet stjal eg fra maskinen, det hang der når legen gjekk ut, så eg tvang mannen til å rive det av så eg fekk sjå, var berre fostervannmengde, så svært lite interessant, men knipsa nå eit bilde av det likevell:hilarious:
20210916_002512.jpg
 
28+1 - ultralyd nr 15, KK i Bergen.
Skal ikkje påstå at pulsen var normal idag nei! Men når eg landa i ventesofaen på KK så blei det godt med liv i magen, meir tydelig enn nesten heile veka, det var godt ❤
Hu målte Romeo til 1300g og 32/42 percentilen, litt avflating på kurva hans, men ikkje veldig alarmerande. Men skal likevel tilbake om 2 veker :) håper han følger kurva si då, for ikkje kjekt at det synke sånn, katastrofetankar asap....
Men hu målte absolutt alle blodgjennomstrømningar (mine, morkake, navlestreng, mage til baby, hode til baby osv) og dei var heilt fine, så det roe meg nok :)
20210917_104400.jpg
 
Last edited:
30+1 - Ultralyd nr 16, den siste på KKB.
På Fredag var eg på ny vekstkontroll på KK i Bergen, denne gangen var faktisk min mann med, då me skulle videre til Voss for helga ❤
Trur eg hadde ganske høge skuldre, men dagen før var eg på fødselsplanleggande time med ein overlege på Stord, og hu sa til meg at det var ganske vanlig at veksten sank fra uke 24-28, men at den deretter stabiliserte seg i dei fleste tilfeller. Så eg tok det til meg og tenkte at slik MÅ det jo være nå også :Heartblue
Eg har lest mykje om vekstestimering, nærmere bestemt Bergen sin vekstestimering eller fosterbiometri som det heiter på fint, og har bestemt meg for at så lenge han veier over 1600g så skal eg roe heilt ned.
Veldig gla for at eg har fått samme lege på kvar kontroll, hu har vært utrulig flink! Hu sjekka alt slik som før og konkluderte med at Romeo var 1701g! Oh yes! Fine gutten har vokst godt! Han låg på skrå som han har gjort dei siste vekene, men rekner med han finner ut av rett vei ut til slutt ;)

Så nå ligger han rett over gjennomsnitt for 30+1, og der rekner me med at han forblir :) så nå følte eg meg trygg på å avslutte kontroller i Bergen, begynner å bli tungt å reise så langt også. Men det blir nok ikkje siste ultralyd dette svangerskapet! Har litt håp om å få meg ein gratis 3D i neste veka, har blitt lovd den men har også vært så enormt med oppfølging både her og der at eg har valgt den vekk. Men er jo enda ikkje for seint, kan jo ha flaks og få fine bilder i uke 31/32 også :king

Heilt sprøtt å tenke på at eg har hatt 16 ultralyder og mest sannsynlig blir det 20stk før Romeo kommer til verden! Håper inderlig at all denne oppfølgingen vil føre til at eg er mykje meir trygg neste svangerskap:gen053
 
Last edited:
32+0 ultralyd nr 17!
Då tok eg å minstajento turen te Stord for 3d ultralyd. Er ikkje kjempe imponert over utstyret, då det virke som om hu først må ta bilde med vanlig ul, og så redigere i 3do_O men får det jo gratis så ska ikkje klaga :hilarious: han såg skikkelig sint ut :hilarious: hadde lagt seg med hodet ned og hadde hendene opp til ansiktet, men kjekt å sjå likavell ❤

Men! Hu tok jo vekstkontroll, og estimerte han til 1780g, og -9% det betyr at han har lagt på seg 79g på 13 dagar, normalt sett legge dei på seg 300g på dei dagane. Men kjenne eg ikkje stole heilt på det systemet dei bruke for utregning, det virke lite stabilt. Sist eg fekk "skrekken" målte Hgsd han til 1069g, og 4 dager etter målte Bergen han til 1300g. Så eg rekne med han egentlig e større. Men på ein måte greit å ha detta målet nå, for skal på sjukehuset om 2 veker, og dersom han slite med å legga på seg blir det tiltak allerede då, og då er det greit å ha litt fleire målinger å spille på.

Men kombinert med lite søvn for tida så kjenne eg detta va skikkelig drit! Trur eg må begynna å notera ned liv og bevegelser for å ha kontroll på det iallefall ❤
20211014_145032.jpg
 
33+5, ultralyd nr 18, Stord Sjukehus
Då va det endelig kontroll igjen, heldigvis, itte den spontane turen min til Stord har ikkje skuldrene vært så senka. Lettare å katastrofetenka når ein har noko konkret å forholda seg til!
Men alt sto heilt bra til ❤ overlegen målte nøye og masse, alle blodstrøminger og vitale mål. Estimerte Romeo til å vera 2252g, så fint på gjennomsnittet ❤ hu la faktisk alt inn i KK sin percentilen måling så det ikkje skulle bli så forvirrande, og der var kurven ganske fin! Men eg blir ikkje klok på desse forskjellane på målinger, og ikkje orka eg spør. Fordi dei seie jo at 50 percentilen er det samme som 0%. Men dei skreiv inn at han var +3%, men i skjema hu la alt inn i på percentilen var han rundt 35 percentilen :dontknow
Jaja, eg e nøgd! :hilarious:

Så nå blir det ein fødselssamtale om alt som skjer når eg blir satt igang, og så er neste time å bli satt igang :woot: komme til å gå så fort! Håpe virkelig han vokse seg stor og sterk dei neste 4 vekene, han bør jo væra over 3000g når dei sette igang :)
 
Back
Topp