Mi ultralyddagbok❣

ElskerJesus♡

Ut på landet☘️
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Skuddårsspirene 2024
Siden eg har mista 2 ganger i 2.trimester blir det ekstra ultralyder dette svangerskapet. Skulle egentlig annakvar veke, men siden det er 4t t/r og eg sliter enormt med kvalme blir det kvar 3dje nå.

Første ultralyd!
Var 4+2, såg såvidt antydning til starten på ein graviditet, men tydelig at eg var gravid.

Andre ultralyd:
Var igjen idag, 6+1 og fekk se eit lite nurk med bankende hjerte ❤ babyen målte 4mm og alt såg veldig fint ut. Me såg eit mørkt felt nedenfor som ein kan skimte på bildet her også, og GY trudde det var ein tvilling som ikkje hadde utvikla seg :smiley-angry017 eg som hadde så lyst på tvillingar!! Men veldig takknemlig for at denna litla bønno her tilsynelatende har det veldig godt :smiley-bounce012

20210419_111320.jpg

Neste time blir om 3 veker, e SÅ gøy å følga med på utviklingen på så enormt kort tid! Never ceases to amaze me❣
 
Last edited:
9+1 tredje ultralyd.
Idag var eg på ultralyd igjen! Fant hjertelyden i går kveld, så viste jo at baby levde og va dermed ikkje nervøs på det området. Baby målte 2,54cm som tilsvare 9+3. Passe fint, for eg e ein plass mellom 9+1 og 9+3, valgte 9+1 for er bedre å bli satt fram enn tilbake :hilarious:

Lillemann sprella med beina og armene sine på skjermen idag ❤ me veit jo såklart ikkje om det er ein gutt, men det føltes berre rett å kalle baby for lillemann :Heartblue

Har laga ein plan for sommaren nå, merke det er veldig mykje hardere psykisk enn eg hadde forventa, hjelpe jo ikkje at eg fysisk e veldig dårlig heller.. fram mot veke 12 kjenne eg det går fint, men er jo då det begynner for min del, så etter fosterdiagnostikk i Bergen 28.Mai, altså 11+5 (eller 12+0) blir det ultralyd på Stord kvar veke heile Juni og Juli:happy: har egentlig litt ambivalente følelser for det, men trur uten tvil den største skrekken min måtte vært og komt på UL igjen og funnet ut at babyen har vært død i magen min i 2 veker. Og psyken min tåler ikkje ansvaret med doppler nå, eg gjekk i sjokk sist, så skulle eg måtte oppleve det igjen vil eg finna ut av det med fagfolk rundt meg ❤

Tenk at å avla fram ein baby skal kreve så mykje plutselig ❤

Men jaja, får nå fylt opp denna UL-dagboko då i det minsta :hilarious: 18 dagar til neste :)
20210510_184038.jpg
 
Last edited:
12+1 fjerde ultralyd!
Idag var det tid for ultralyd igjen! Denne gang i Bergen by på KK :) fekk ei fantatsisk dama som brukte 1 (!!) heil time på fosterdiagnostikken og konkluderte med at alt var slik det skal være ❤ tok mange mål og alle mål var enige om termin 12.desember og eg blei dermed satt 3 dagar fram til 12+1 og hu fastlåste den, den gjaldt altså over OUL termin som nå ikkje vil bli noko av, altså terminen, OUL blir også i Bergen i uke 18, samt eg skal tilbake til Bergen i uke 24 for å grundig sjekke vekst og blodstrøm i morkake/navlestreng.

Baby sitt crl-mål var 58mm :) blir kul termindato av det, 12.12.21 :D

Føle meg ufattelig heldig som blir så godt ivaretatt overalt eg beveger meg ❤❤ fekk også tilbud om KUB test, men siden både nesebein og nakkefold var heilt fint takka eg fint nei. Kommer det ein baby ut som har down syndrome så er gleden like stor uansett her hos oss :)

Nå blir det ukentlig UL på Stord fram til OUL, så får me sjå ka eg har behov for etter det :)

Har ei 6år gammel snuppa med meg til Bergen som gleder seg veldig til å ENDELIG få fortelle om babyen i magen, etter å ha holdt på hemmeligheten med oss i 6-7 veker :D hu e rå! Førstemann ut blir storesøster som skal få seg pakke med body og UL bilde i måro tidlig ❤

Neste UL blir om 7 dager :)

P.s me har bestemt oss for å holde termin hemmelig, siden me har mista/forholdt oss til terminbaby i desember nå for fjerde gang så orker me rett og slett ikkje mas og tjas i forbindelse med dette, så om du kjenner meg igjen setter eg pris på om du holder på den hemmeligheten sammen med oss ❤❤
20210528_150429.jpg
 
Last edited:
Høres ut som at du får skikkelig god oppfølging, og det er bra med historien du har❤️
Og så luksus med ukentlig ultralyd! Da er det sikkert ikke lenge til du får vite kjønn heller:woot:
 
12+1
Idag var det tid for ultralyd igjen! Denne gang i Bergen by på KK :) fekk ei fantatsisk dama som brukte 1 (!!) heil time på fosterdiagnostikken og konkluderte med at alt var slik det skal være ❤ tok mange mål og alle mål var enige om termin 12.desember og eg blei dermed satt 3 dagar fram til 12+1 og hu fastlåste den, den gjaldt altså over OUL termin som nå ikkje vil bli noko av, altså terminen, OUL blir også i Bergen i uke 18, samt eg skal tilbake til Bergen i uke 24 for å grundig sjekke vekst og blodstrøm i morkake/navlestreng.

Baby sitt crl-mål var 58mm :) blir kul termindato av det, 12.12.21 :D

Føle meg ufattelig heldig som blir så godt ivaretatt overalt eg beveger meg ❤❤ fekk også tilbud om KUB test, men siden både nesebein og nakkefold var heilt fint takka eg fint nei. Kommer det ein baby ut som har down syndrome så er gleden like stor uansett her hos oss :)

Nå blir det ukentlig UL på Stord fram til OUL, så får me sjå ka eg har behov for etter det :)

Har ei 6år gammel snuppa med meg til Bergen som gleder seg veldig til å ENDELIG få fortelle om babyen i magen, etter å ha holdt på hemmeligheten med oss i 6-7 veker :D hu e rå! Førstemann ut blir storesøster som skal få seg pakke med body og UL bilde i måro tidlig ❤

Neste UL blir om 7 dager :)

P.s me har bestemt oss for å holde termin hemmelig, siden me har mista/forholdt oss til terminbaby i desember nå for fjerde gang så orker me rett og slett ikkje mas og tjas i forbindelse med dette, så om du kjenner meg igjen setter eg pris på om du holder på den hemmeligheten sammen med oss ❤❤
Vis vedlegget 357625
Såå bra du får god oppfølging overalt og at lille baby har det bra i magehuset ❤ Stas for 6 åringen å få være med tenker jeg :joyful:

Vi delte det sånn med lillemor her også, bare vi gjorde det for å avsløre kjønn ❤ Blå body, lue og smekke samt ultralydbilde - filmet reaksjonen hennes og avslører graviditeten slik for øvrig familie nå som lillemor syns det er helt innafor å dele det med alle hun møter :joyful:
 
Høres ut som at du får skikkelig god oppfølging, og det er bra med historien du har❤️
Og så luksus med ukentlig ultralyd! Da er det sikkert ikke lenge til du får vite kjønn heller:woot:

Ja, trur nok legen min på Stord er gira på å finne det ut neste gang! ;) kjenne ting går fort her og er mykje å svelge brått, men skal bli kjekt å finne ut om det er jente eller gutt ja :D
 
Såå bra du får god oppfølging overalt og at lille baby har det bra i magehuset ❤ Stas for 6 åringen å få være med tenker jeg :joyful:

Vi delte det sånn med lillemor her også, bare vi gjorde det for å avsløre kjønn ❤ Blå body, lue og smekke samt ultralydbilde - filmet reaksjonen hennes og avslører graviditeten slik for øvrig familie nå som lillemor syns det er helt innafor å dele det med alle hun møter :joyful:

Åååh så hærlig :) eg reiser jo aleine på UL, så har planer om å avsløra det på ein kul måte til dei 3 heime når eg finner ut av det :D må berre finne den ultimate planen!
 
13+1 femte ultralyd.
Idag kjørte me båt over til Stord, var ein del sjø så me brukte faktisk ein time bort! Men deilig med frisk luft, sjøliv og sleppa bilkjøring :happy: såg faktisk ei svææær ørn berre nokre meter over båten, og ein stor gjeng alker:woot:

Fant ein liten molokai rett ved kyrkja, så då var turen opp til sjukehuset berre nokre få minutt :) vår fantastiske gynekolog tok imot oss og i det øyeblikket hu satte proben på magen såg me at lillemann sprella på inni der :D baby låg slik til at hu umiddelbart såg kjønnet og spurte om me ville vite, JA!! Og det var ein:

:Heartblue:Heartblue:HeartblueGUTT:Heartblue:Heartblue:Heartblue

Mannen blei så lykkelig han måtte konsentrera seg for å ikkje grina :hilarious: han e søt då :happy:

Eg har kikka på gender reveal videoer og landa litt på denne med å ha ballonger i ei stor eske som flyr ut når dei åpner :woot: så me tenker at det vil me gjer neste helg. Jentene ønske seg jo ein lillebror og minstajento har sagt nesten kvar dag at hu veit at det er ein gutt :Heartblue så reaksjonen blir nok epic! Og dei fortjene virkelig å få ein skikkelig god opplevelse rundt alt denna gang :Heartblue

Så nå e det berre å leva videre i håpet at Romeo får komme til verden og bli ein del av vår familie. Steg for steg. Neste steg UL om 1 veke :)

Hu bytta over til 3d fordi Romeo låg mot oss heile tida, men bildene er jo litt dårlige. Her ser du iallefall hans venstre arm opp mot hodet, panna, øyne og nese. Og magen med navlestrengen foran ❤
20210604_122731.jpg
 
Last edited:
14+1 den viktige ultralyd nr 6!
Då var det ultralyd igjen, itte den desidert værsta veko til nå. Katastrofetankar rundt kvar ein sving. Har vore så gale at hadde eg ikkje klart å pusta med magen gjennom det værsta (eller budd nærmere sjukehuset enn 4t t/r) hadde eg sikkert rent inn dørane kvar dag..

Me mista Håp veke 13+5, eller var iallefall då dei estimerte at hu dødde. Så har tenkt mykje på den tida, og dei følelsane. Så det gjer nok mykje meir med meg enn eg trudde, men likavell forventa liksom, er jo derfor eg går på UL kvar veke.

Lykkelille her inne ba for meg at Romeo skulle sparke godt ifra seg og vise meg at han er der og har det godt. Til nå så har eg merke ett og anna spark, men eg tviler jo berre på meg sjølv oppi alt også nå. Men idag måres våkna eg med FULL action karatetime i magen! Det var HEILT sprøtt! Og heile veien til Stord (2t) så sparka han, nesten oppe ved navelen, der har eg ALDRI kjent spark eller bevegelse før. Har aldri kjent noko slikt tidligere i graviditeten heller, så det var passe rart heile greiene.

Problemet mitt er at eg linker ALT til forrige ganger. Eg kjente Neriah slik ein dag, ein dag hadde eg med mykje liv og røre i magen, så var hu død.

Romeo fortsatte å sprella på ultralyd og, og GY fekk sjekka alt, og uten tvil var det gutt :Heartblue

Så eg fekk roa meg litt ned, og gleda meg skikkelig over sparka på vei heim, med bilen full i heliumstank og ballonger :D me hadde gender reveal fest med heile gjengen, var SÅ gøy! Jentene var fra seg av lykke for at det er ein gutt i magen :Heartblue veldig fin dag.

Men.

Alltid eit men med meg om dagane :hilarious: når eg nå landa i sengo så kom eg på at eg var jo på UL med Neriah også i uke 14, og alt var heilt fint, perfekt lite nurk. Så bam, der var katastrofetankane på plass igjen, så berre å lada opp og tella ned til neste UL om 7 dagar :)

Og til alle lykkelige 2.trimester og fri-fra-skrekken fine damer her inne, beklager om eg sprer frykt eller mykje negativitet her nå. For meg har det akkuratt begynt og eg skjønner det krasjer litt med alle som endelig er forbi kneika og begynner å glede seg skikkelig ❤ men her får eg verken i meg mat eller nok søvn om dagane, og den komboen med nervøsitet og katastrofetankar er dårlige greier. Skal heldigvis snakke med jordmor på Mandag, kanskje me må legga endo meir plan ❤

20210611_214328.jpg


Snapchat-2036792051.jpg
 
Last edited:
14+1
Då var det ultralyd igjen, itte den desidert værsta veko til nå. Katastrofetankar rundt kvar ein sving. Har vore så gale at hadde eg ikkje klart å pusta med magen gjennom det værsta (eller budd nærmere sjukehuset enn 4t t/r) hadde eg sikkert rent inn dørane kvar dag..

Me mista Håp veke 13+5, eller var iallefall då dei estimerte at hu dødde. Så har tenkt mykje på den tida, og dei følelsane. Så det gjer nok mykje meir med meg enn eg trudde, men likavell forventa liksom, er jo derfor eg går på UL kvar veke.

Lykkelille her inne ba for meg at Romeo skulle sparke godt ifra seg og vise meg at han er der og har det godt. Til nå så har eg merke ett og anna spark, men eg tviler jo berre på meg sjølv oppi alt også nå. Men idag måres våkna eg med FULL action karatetime i magen! Det var HEILT sprøtt! Og heile veien til Stord (2t) så sparka han, nesten oppe ved navelen, der har eg ALDRI kjent spark eller bevegelse før. Har aldri kjent noko slikt tidligere i graviditeten heller, så det var passe rart heile greiene.

Problemet mitt er at eg linker ALT til forrige ganger. Eg kjente Neriah slik ein dag, ein dag hadde eg med mykje liv og røre i magen, så var hu død.

Romeo fortsatte å sprella på ultralyd og, og GY fekk sjekka alt, og uten tvil var det gutt :Heartblue

Så eg fekk roa meg litt ned, og gleda meg skikkelig over sparka på vei heim, med bilen full i heliumstank og ballonger :D me hadde gender reveal fest med heile gjengen, var SÅ gøy! Jentene var fra seg av lykke for at det er ein gutt i magen :Heartblue veldig fin dag.

Men.

Alltid eit men med meg om dagane :hilarious: når eg nå landa i sengo så kom eg på at eg var jo på UL med Neriah også i uke 14, og alt var heilt fint, perfekt lite nurk. Så bam, der var katastrofetankane på plass igjen, så berre å lada opp og tella ned til neste UL om 7 dagar :)

Og til alle lykkelige 2.trimester og fri-fra-skrekken fine damer her inne, beklager om eg sprer frykt eller mykje negativitet her nå. For meg har det akkuratt begynt og eg skjønner det krasjer litt med alle som endelig er forbi kneika og begynner å glede seg skikkelig ❤ men her får eg verken i meg mat eller nok søvn om dagane, og den komboen med nervøsitet og katastrofetankar er dårlige greier. Skal heldigvis snakke med jordmor på Mandag, kanskje me må legga endo meir plan ❤

Vis vedlegget 358775


Vis vedlegget 358774
For et bønnesvar, kjære deg! ❤ Vakre, lille Romeo ❤ Du er med i bønnene mine hver kveld, som jeg håper og ønsker av hele meg at denne lille gutten skal komme frisk og fin i desember ❤ Mange klemmer til deg ❤
 
14+1
Då var det ultralyd igjen, itte den desidert værsta veko til nå. Katastrofetankar rundt kvar ein sving. Har vore så gale at hadde eg ikkje klart å pusta med magen gjennom det værsta (eller budd nærmere sjukehuset enn 4t t/r) hadde eg sikkert rent inn dørane kvar dag..

Me mista Håp veke 13+5, eller var iallefall då dei estimerte at hu dødde. Så har tenkt mykje på den tida, og dei følelsane. Så det gjer nok mykje meir med meg enn eg trudde, men likavell forventa liksom, er jo derfor eg går på UL kvar veke.

Lykkelille her inne ba for meg at Romeo skulle sparke godt ifra seg og vise meg at han er der og har det godt. Til nå så har eg merke ett og anna spark, men eg tviler jo berre på meg sjølv oppi alt også nå. Men idag måres våkna eg med FULL action karatetime i magen! Det var HEILT sprøtt! Og heile veien til Stord (2t) så sparka han, nesten oppe ved navelen, der har eg ALDRI kjent spark eller bevegelse før. Har aldri kjent noko slikt tidligere i graviditeten heller, så det var passe rart heile greiene.

Problemet mitt er at eg linker ALT til forrige ganger. Eg kjente Neriah slik ein dag, ein dag hadde eg med mykje liv og røre i magen, så var hu død.

Romeo fortsatte å sprella på ultralyd og, og GY fekk sjekka alt, og uten tvil var det gutt :Heartblue

Så eg fekk roa meg litt ned, og gleda meg skikkelig over sparka på vei heim, med bilen full i heliumstank og ballonger :D me hadde gender reveal fest med heile gjengen, var SÅ gøy! Jentene var fra seg av lykke for at det er ein gutt i magen :Heartblue veldig fin dag.

Men.

Alltid eit men med meg om dagane :hilarious: når eg nå landa i sengo så kom eg på at eg var jo på UL med Neriah også i uke 14, og alt var heilt fint, perfekt lite nurk. Så bam, der var katastrofetankane på plass igjen, så berre å lada opp og tella ned til neste UL om 7 dagar :)

Og til alle lykkelige 2.trimester og fri-fra-skrekken fine damer her inne, beklager om eg sprer frykt eller mykje negativitet her nå. For meg har det akkuratt begynt og eg skjønner det krasjer litt med alle som endelig er forbi kneika og begynner å glede seg skikkelig ❤ men her får eg verken i meg mat eller nok søvn om dagane, og den komboen med nervøsitet og katastrofetankar er dårlige greier. Skal heldigvis snakke med jordmor på Mandag, kanskje me må legga endo meir plan ❤

Vis vedlegget 358775


Vis vedlegget 358774


Tenker på deg i disse dager og håper du etterhvert klarer å senke skuldrene og begynne å glede deg du også! Såå gøy med gutt da! Blir en liten jente her
 
For et bønnesvar, kjære deg! ❤ Vakre, lille Romeo ❤ Du er med i bønnene mine hver kveld, som jeg håper og ønsker av hele meg at denne lille gutten skal komme frisk og fin i desember ❤ Mange klemmer til deg ❤

Tusen takk ❤❤
 
Tenker på deg i disse dager og håper du etterhvert klarer å senke skuldrene og begynne å glede deg du også! Såå gøy med gutt da! Blir en liten jente her

Tusen takk, veldig gøy med en gutt:Heartblue går det fint med dere? Så kjekt med jente, gratulera ❤
 
15+1 nervepirrande ultralyd nr 7.
Då har eg vært på Stord igjen, denne gangen klarte eg ikkje sjå på skjermen ein gong før hu sa det var liv :confused005 eg kjente jo så mykje liv forrige Fredag, og så tilnærma ingenting etterpå. Eg trur igrunn kroppen min har gått inn i ein beskyttelsesmodus som faktisk gjer det vanskelig å kjenna liv, for eg blir liksom overraska når eg komme på at eg e gravid, veldig rart! Og veldig forvirrande! Hadde rekna med å kjenne mykje liv, nærmast daglig til nå.

Men Romeo hadde det fint, og hjerta er blitt så stort at hu fekk sjekka det, og blodårer til/fra litt ekstra, og alt var fint ❤ eg fekk sjekka Neriah i uke 14+3 og alt var fint, men då mtp blødninger, så mykje fokus på morkake, så kor grundig Neriah sjølv blei sjekka veit eg ikkje. Hu dødde 16+2 ifølge FL mål. Eg kjente veldig liv 16+1. Så det gir meg ein viss ro at Romeo har det heilt godt nå 15+1, men eg må nok forbi uke 18 for å virkelig føla det er sant ❤

Ny time på Fredag igjen :bom
 
Last edited:
16+1 ultralyd nr 8.
Ny Fredag, ny ultralyd ❤ kjenne fremdeles relativt lite liv, men er ganske sikker på at eg fornekte bevegelsane, for det gir ingen meining når eg faktisk kjenner liv, fordi bevegelsene er så tydelige. Håper det løsner snart :)

Neriah dødde ca 16+1/16+2. Hu hadde BPD mål på 34 og FL mål på 20. Idag hadde Romeo BPD mål på 34 og FL mål på 21. Så då bikker han akkuratt forbi :Heartblue

Alt var veldig fint, og dette er liksom mi siste risikouke. På ein måte. På ein anna måte blir det jo eit risikosvangerskap med oppfølging jevnlig gjennom heile svangerskapet. Men eg SKAL senke skuldrene etter OUL 12.Juli. og fram til då skal eg øve meg på å roe ned og berre gleda meg ❤
 
Last edited:
17+1 ultralyd nr 9.
Idag blei både mamma og eldstajento mi med til Stord på ultralyd :happy: det er ikkje lenger restriksjoner på sjukehuset, og det føles veldig normalt og godt! Håper det varer ❤

Den siste veka har ein veldig fred og glede senka seg over meg, til tross for at det har vært samme veke som Neriah døde i. Er virkelig godt å slippe katastrofetankar og bekymring, angst og sliten psyke. Så nå begynner eg virkelig å føle meg gravid, og blir SÅ overraska over at magen allerede er i veien når eg f.eks bøyer meg :hilarious: surrealistisk at eg snart er halvveis!

Fikk vite at overlegen skulle slutte på sjukehuset, hu har jo følgt oss gjennom alt! Så eg laga til ein goodiebag med masse knask fra gården og ga hu som god sommer og lykke til videre :) men hu sa at hu ville ha meg med videre som pasient i den private praksisen hu skal ta over, viste ikkje at det var mulig. Men hu sa at hu skulle følge meg til endes denne gang! ❣ så skal tilbake i August :) blir kjekt!

Romeo hadde det veldig fint i magen, men låg veldig domt til, men hu klarte å få lurt han rundt og vist fram ansiktet til kommende storesøster og mormor :) han e så nydelig og perfekt! Ååå som eg glede meg til å bli kjent med han :Heartblue
20210702_184942.jpg
 
Last edited:
17+1
Idag blei både mamma og eldstajento mi med til Stord på ultralyd :happy: det er ikkje lenger restriksjoner på sjukehuset, og det føles veldig normalt og godt! Håper det varer ❤

Den siste veka har ein veldig fred og glede senka seg over meg, til tross for at det har vært samme veke som Neriah døde i. Er virkelig godt å slippe katastrofetankar og bekymring, angst og sliten psyke. Så nå begynner eg virkelig å føle meg gravid, og blir SÅ overraska over at magen allerede er i veien når eg f.eks bøyer meg :hilarious: surrealistisk at eg snart er halvveis!

Fikk vite at overlegen skulle slutte på sjukehuset, hu har jo følgt oss gjennom alt! Så eg laga til ein goodiebag med masse knask fra gården og ga hu som god sommer og lykke til videre :) men hu sa at hu ville ha meg med videre som pasient i den private praksisen hu skal ta over, viste ikkje at det var mulig. Men hu sa at hu skulle følge meg til endes denne gang! ❣ så skal tilbake i August :) blir kjekt!

Romeo hadde det veldig fint i magen, men låg veldig domt til, men hu klarte å få lurt han rundt og vist fram ansiktet til kommende storesøster og mormor :) han e så nydelig og perfekt! Ååå som eg glede meg til å bli kjent med han :Heartblue
Vis vedlegget 360399
Blir helt rørt over denne oppdateringen, så glad skuldrene er senket og at du kjenner en glede over svangerskapet ❤ Og altså, den overlegen der er jo en gave! For et fantastisk medmenneske ❤
 
18+4 OUL og ultralyd nr 10!
Idag gjekk turen igjen til Bergen :) tok båten grytidlig og tilbragte dagen med venner. Ei venninna blei med opp på KK for time kl 12:30. Møtte ei veldig kjekk jordmor som konstaterte kjapt at eg hadde "vanskelig vev", eg spurte om det var ein fin måte å sei at eg e tjukk på, men det var det vist ikkje:hilarious::hilarious:
Romeo låg skikkelig dårlig til, i favoritt stillingen dei siste 3 vekene, hodet på mi venstre side, ryggen ut mot magen, rumpa mot høgre side, heilt skviiiist inn i morkako der han sparke meg i ryggradnervene:blackeye::hilarious:
Hu prøvde ei god stund å få sitt alt, men fekk det ikkje til. Henta verdens mest hardhendte jordmor som overfalt magen min!! Seriøst, galnaste eg har vært med på! Men itte nesten 1,5t, ett meget mislykka forsøk på innvendig UL, ein drøss forskjellige prober og heftig overfall av magen sa hu seg nøgd. Puh!:dead: Haha, men serr, har SÅ sjukt vondt i magen nå, som ikkje e så behagelig fra før med alle sprøytestikko.. men overleve det ;) Romeo har det godt ❤

Hu rekna meg litt kortere enn TUL (slik eg opprinnelig trudde), men den trumfa endo og blir ståande :)
FL: 26, HC: 151. Hjerteslag 141 /min.

Nå sitte eg på båten på vei heim, og Romeo har vært særdeles aktiv idag, trur ikkje han va så meget nøgd med behandligo altså:hilarious:
20210712_201556.jpg
 
21+6 ultralyd nr 11 den 4.August.
Tilbakefører denne då eg ikkje kom på å skrive her!
Før helga kjente eg eit snev av uro, har ikkje kjent noko slikt på mange uker nå, og henger nok sammen med at eg fysisk har vært veldig dårlig i det siste. Eg har veldig lavt jernnivå og tåler ikkje jerntilskuddet :yuck: så litt på felgen.. i tillegg kjente eg plutselig litt lite liv i perioder i døgnet der det er mykje. Hadde egentlig ikkje tenkt meg på UL før uke 24, men er noko med det når ein får oppfølging kvar uke, og plutselig bråstopp i 6 uker. Fekk kontakta overlegen min som akkuratt holdt på å skulle åpne ny klinikk på Stord, og hu sa at om eg fekk meg henvisning fra legen så kunne hu ta meg inn der så ofte eg ville. Eg har egentlig fått det som plomma i egget i eit normalt sett treigt system. Min fastlege er tatt ut som smittevernslege, og eg har ei ung og uerfaren og glømsk vikarlege fra Danmark som eg ikkje orke forholda meg til. Har derfor fått ein ordning med ei fantastisk dame på legekontoret som eg forholder meg til, så gir hu berre beskjed til legen ka eg MÅ ha:hilarious: så sendte hu ein melding på mandagen at eg trengte henvisning for å få flytta over fra sjukehuset til klinikken, og kl 19:45 fekk eg melding av legen at henvisning var sendt, og kl 20:22 fekk eg innkallelse av overlegen på den nye klinikken :woot::happy: snakka med hu på legekontoret dagen etter og hu sa hu hadde sagt til legen at denne henvisningen MÅ du få sendt idag!:angelic::angelic: veldig takknemlig ❤

Så Onsdagen kjørte min far meg og jentene mine til Stord med båt, så var me oppe på den nyoppussa flotte klinikken i borggata (sunnhordaland gynekologiske klinikk) og møtte legen som tok ein grundig og god ultralyd før me begynte å laga ein plan på oppfølging ❤
 
24+1 - ultralyd nr 13.
Vekstkontroll i Bergen idag :) for nokre veker siden var eg litt all over the place igjen pga desse tankane som sveve, og då var det siste eg ønska å forholda meg til fleire folk denna graviditeten. Så i teorien skulle eg ikkje på denna kontrollen, eg skulle kun gå på Stord. Men eg beholdt nå timen sånn just in case.

På Onsdag, 23+6 var eg på UL på Stord, var jo relativt kjappe målinger, ikkje stort fokus på vekstmålinger sånn sett, men hu såg at alt var fint og estamerte Romeo heilt på gjennomsnittet 0%. Eg hadde begge jentene med meg, så oppi alt glømte eg litt ut å spør om fleire ting eg skulle. Når eg kom heim ser eg at alle mål hu har skrevet ner er mindre enn forrige kontroll i 21+6, altså 2 veker siden. Altså:

21+6 - BPD - 77, HC 276, AC - 250
23+6 - BPD - 62, HC - 211, MAD- 60.

Skjønte ikkje noko av det, så fant ut eg reise til Bergen og, siden dei skal være så dyktige der. Så bestemmer eg meg for ka eg gjer etter dette.

Så idag var eg i Bergen på KK og fekk ein veldig flink lege :D Romeo var behjelpelig og flytta seg i perfekt positur for vekstestimering. Hu rekna han til å være 869g og dermed godt over gjennomsnittet, 91 percentil. Hu dobbeltsjekka måla sine uten avvik. Alt anna såg også fint ut med blodgjennomstrømninger både hos meg, morkake, navlestreng og i baby ❤

Så siden hu fekk så nøyaktige tall, som avvike ganske mykje fra dei på Onsdag, så bestemte eg meg kjapt for å følga KK sine råd. Hu råda meg til kontroll her i Bergen kvar 4 veka, så då gjer eg det :) nå kjenne eg jo Romeo kvar einaste dag, gjennom heile dagen. Han har eit godt mønster og eg kjenne korleis han blir større og sterkere, så eg e ganske trygg på at dette er det aller viktigste å følge med på, og at UL utenom anbefalt vekstkontroll nesten berre skape meir bry. Iallefall UL hos forskjellige.

Godt å landa ein plan for siste innspurt ❤

På Onsdag låg han og sov heile tida, med hendene over ansiktet, men berre på nase, kinn og lepper kan eg jo se kor god og rund han e blitt :love7

20210820_143902.jpg

Og idag fekk eg med skikkelig fine profilbilder av han :Heartblue:Heartblue:Heartblue

20210820_143756.jpg
 
Back
Topp