ElskerJesus♡
2013 ☆ 2015 ☆ 2021 ☆ 2024
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Skuddårsspirene 2024
☀️Påskeliljene 2026☀️
Siden eg har mista 2 ganger i 2.trimester blir det ekstra ultralyder dette svangerskapet. Skulle egentlig annakvar veke, men siden det er 4t t/r og eg sliter enormt med kvalme blir det kvar 3dje nå.
Første ultralyd!
Var 4+2, såg såvidt antydning til starten på ein graviditet, men tydelig at eg var gravid.
Andre ultralyd:
Var igjen idag, 6+1 og fekk se eit lite nurk med bankende hjerte ❤ babyen målte 4mm og alt såg veldig fint ut. Me såg eit mørkt felt nedenfor som ein kan skimte på bildet her også, og GY trudde det var ein tvilling som ikkje hadde utvikla seg
eg som hadde så lyst på tvillingar!! Men veldig takknemlig for at denna litla bønno her tilsynelatende har det veldig godt 

Neste time blir om 3 veker, e SÅ gøy å følga med på utviklingen på så enormt kort tid! Never ceases to amaze me❣
Første ultralyd!
Var 4+2, såg såvidt antydning til starten på ein graviditet, men tydelig at eg var gravid.
Andre ultralyd:
Var igjen idag, 6+1 og fekk se eit lite nurk med bankende hjerte ❤ babyen målte 4mm og alt såg veldig fint ut. Me såg eit mørkt felt nedenfor som ein kan skimte på bildet her også, og GY trudde det var ein tvilling som ikkje hadde utvikla seg
eg som hadde så lyst på tvillingar!! Men veldig takknemlig for at denna litla bønno her tilsynelatende har det veldig godt 

Neste time blir om 3 veker, e SÅ gøy å følga med på utviklingen på så enormt kort tid! Never ceases to amaze me❣
Last edited:

har egentlig litt ambivalente følelser for det, men trur uten tvil den største skrekken min måtte vært og komt på UL igjen og funnet ut at babyen har vært død i magen min i 2 veker. Og psyken min tåler ikkje ansvaret med doppler nå, eg gjekk i sjokk sist, så skulle eg måtte oppleve det igjen vil eg finna ut av det med fagfolk rundt meg ❤

eg kjente jo så mykje liv forrige Fredag, og så tilnærma ingenting etterpå. Eg trur igrunn kroppen min har gått inn i ein beskyttelsesmodus som faktisk gjer det vanskelig å kjenna liv, for eg blir liksom overraska når eg komme på at eg e gravid, veldig rart! Og veldig forvirrande! Hadde rekna med å kjenne mykje liv, nærmast daglig til nå.

Haha, men serr, har SÅ sjukt vondt i magen nå, som ikkje e så behagelig fra før med alle sprøytestikko.. men overleve det 
så litt på felgen.. i tillegg kjente eg plutselig litt lite liv i perioder i døgnet der det er mykje. Hadde egentlig ikkje tenkt meg på UL før uke 24, men er noko med det når ein får oppfølging kvar uke, og plutselig bråstopp i 6 uker. Fekk kontakta overlegen min som akkuratt holdt på å skulle åpne ny klinikk på Stord, og hu sa at om eg fekk meg henvisning fra legen så kunne hu ta meg inn der så ofte eg ville. Eg har egentlig fått det som plomma i egget i eit normalt sett treigt system. Min fastlege er tatt ut som smittevernslege, og eg har ei ung og uerfaren og glømsk vikarlege fra Danmark som eg ikkje orke forholda meg til. Har derfor fått ein ordning med ei fantastisk dame på legekontoret som eg forholder meg til, så gir hu berre beskjed til legen ka eg MÅ ha