Looney Forumet er livet VIP 8 Sep 2007 #5 Kjemep nydelig, diggga det øverste bildet jeg. møkkete og fin!![:)]
M *MammaMø* Elsker forumet 8 Sep 2007 #7 ORIGINAL: Tøysetulla Kjempe søt jente!![:D] De er så søte når de får grise litt!! Vekdig fint regnsett også, hvor har du kjøpt det?[:D] takk [:)] Kjøpte det på cubus. Fjoråretsmodell, så jeg betalte bare 49 kr for det [;)]
ORIGINAL: Tøysetulla Kjempe søt jente!![:D] De er så søte når de får grise litt!! Vekdig fint regnsett også, hvor har du kjøpt det?[:D] takk [:)] Kjøpte det på cubus. Fjoråretsmodell, så jeg betalte bare 49 kr for det [;)]
x1x~Strawberry~ Forumet er livet 8 Sep 2007 #9 Vakker jente Og milla, for ett nydelig navn, det havnet på listen min nå
M *MammaMø* Elsker forumet 9 Sep 2007 #10 ORIGINAL: ~Lucky~ Vakker jente Og milla, for ett nydelig navn, det havnet på listen min nå takk [:)] Hun heter jo egentlig Emilia, men storebror har sagt Milla fra første stund..... så da ble det kallenavnet hennes
ORIGINAL: ~Lucky~ Vakker jente Og milla, for ett nydelig navn, det havnet på listen min nå takk [:)] Hun heter jo egentlig Emilia, men storebror har sagt Milla fra første stund..... så da ble det kallenavnet hennes