Ja,hahaHar du blitt treg du også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja,hahaHar du blitt treg du også
D blir fagjurypoeng til slutt. Så vinneren er ikke kåret enda..
Det liker jeg ikkeJa,hahaprøver så hardt jeg kan
At jeg henger etter eller prøver,?Det liker jeg ikke![]()
Ja det vil jeg siJoda, helt greit at hun vant, hadde vært gøy med noe med litt liv i, men absolutt en verdig vinner .
Begge deler tror jeg vi sierAt jeg henger etter eller prøver,?![]()
Får håpe resten av Europa liker den like godt som nordmennJa det vil jeg si![]()
Blir spennende å se hva de mener om denFår håpe resten av Europa liker den like godt som nordmenn![]()
Hehe, du altsåBegge deler tror jeg vi sier![]()
Holder at RonjaR er tregHehe, du altså![]()
Håper den ikke blir "hypa" opp på forhånd sånn som noen av låtene våre har blitt tidligere,det ser ut til at det er bedre å være en underdog enn storfavorittBlir spennende å se hva de mener om den
Ja de er jeg spent på altsåNå må hun bare perfeksjonere den til neste gangBlir spennende å se alle de andre landenes bidrag også
![]()
Ja det ser sånn ut faktiskHåper den ikke blir "hypa" opp på forhånd sånn som noen av låtene våre har blitt tidligere,det ser ut til at det er bedre å være en underdog enn storfavoritt
Hehe,da kan vi vel ikke ha noe av at jeg faller bakHolder at RonjaR er treg![]()
Håper hun får fikset på de svake partiene sine, så kan hun sikkert gjøre det ganske bra tror jegNå må hun bare perfeksjonere den til neste gangBlir spennende å se alle de andre landenes bidrag også
![]()