Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he nei tror ikke han fikk med at det var alternativ
Ja jeg tror i grunn det altsåKanskje like så greit å ikke informere ham om d![]()
Var det også bare i gamle dager?!"Problemet" er vel at det ikke er så vanlig med kontantkort lengre haha![]()
Enig med deg jaSyns Kalas skal gå videre jeg
Evnt greit med Agnete, men de fleste er vel enige om hvem som IKKE bør videre![]()
HA HA! Mener du dro frem den i fjor også?
De har vel det nåDe har vel sikkert abonnement![]()
Neida noen har det nå også. Men ikke ungdommerVar det også bare i gamle dager?!
Jeg henger ikke med lenger![]()
Var det også bare i gamle dager?!
Enig at Makeda var bedre, men har brent meg tidligere på å undervurdere fjortisseneBomma på Suite 16. Makeda var bedre, jeg tipper d var antrekkets skyld at hun ikke gikk videre. (Pluss x antall fjortiser..)
Tror detVar det også bare i gamle dager?!
Haha, ja - for den er jo helt fantastisk!HA HA! Mener du dro frem den i fjor også?![]()
Jeg tror det trengs mer fengende låt ja om vi skal vinneAgnete er flink altså,men det hadde vært gøy med noe med litt mer liv ifengende låt som ikke bare kommer bort i mengden
Fjortiser har for mye maktEnig at Makeda var bedre, men har brent meg tidligere på å undervurdere fjortissene![]()
Helt fantastisk!!
Ja, det har vært flere låter med rolig beat som har bare forsvunnet..Jeg tror det trengs mer fengende låt ja om vi skal vinne
Får ikke bestemt meg for Kalas eller LailaSyns Kalas skal gå videre jeg![]()
Evnt greit med Agnete, men de fleste er vel enige om hvem som IKKE bør videre![]()