Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff...dagens fjortiser har for mye penger på kontantkortene sine![]()
Freddy lager alltid livHaha![]()
Jeg holder en knapp på freddy kalas. Selv om jeg tror det blir icebreaker eller annalee som vinner. Mye fjortiser med mobiler der ute![]()
Hurra for freddyJa, det har de
Men nå kom freddy!!!!
Tipper jeg er rød som en tomat hver gang, men orker ikke gå å sjekke![]()
Det var helt greitJa, det har de
Men nå kom freddy!!!!
Ubegrenset på abonnementHuff...dagens fjortiser har for mye penger på kontantkortene sine![]()
Fysj....skremmende!!Ubegrenset på abonnement![]()
"Problemet" er vel at det ikke er så vanlig med kontantkort lengre hahaHuff...dagens fjortiser har for mye penger på kontantkortene sine![]()
4 for 4Tenker 10, 7, 6 og 9
Ja, faktiskFysj....skremmende!!![]()
Huff...dagens fjortiser har for mye penger på kontantkortene sine![]()
He he nei tror ikke han fikk med at det var alternativHar kengubarnet bedt mamma stemme?![]()
Blir spennende å se hvem som vinner til slutt da. Jeg holder en knapp på Agnete, og hååååper småjentene IKKE har ubegrenset på telefonene sine slik at suite 16 vinner.......![]()
Mange foreldre som får seg en overraskelse når tlf regninga kommer hahaBlir spennende å se hvem som vinner til slutt da. Jeg holder en knapp på Agnete, og hååååper småjentene IKKE har ubegrenset på telefonene sine slik at suite 16 vinner.......![]()
4 for 4![]()
Da vinner vi ingen finale hvertfallBlir spennende å se hvem som vinner til slutt da. Jeg holder en knapp på Agnete, og hååååper småjentene IKKE har ubegrenset på telefonene sine slik at suite 16 vinner.......![]()