Det er akkurat det, helt grei men hadde nok ikke kommet seg videre til finalenSyns stage dolls sin var kjedelig, den var bare helt vanlig safe poprock som ikke skiller seg ut på noe vis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er akkurat det, helt grei men hadde nok ikke kommet seg videre til finalenSyns stage dolls sin var kjedelig, den var bare helt vanlig safe poprock som ikke skiller seg ut på noe vis.
Noe sånt ja.Jesus... Skrikedame!![]()
Hadde passa inn i en musikal eller disney-film. Men tommel ned fra meg!Jesus... Skrikedame!![]()
Synes hun er litt tøff jeg som har et sånt antrekk.Det antrekket er feil på så utrolig mange måter!
Nei det synes jeg var krampaktigSynes hun er litt tøff jeg som har et sånt antrekk.
Samboer la nettopp merke til puppeneDet antrekket er feil på så utrolig mange måter!
Sa ikke det var fint men Jeg synes det er kult at man tør selv om man er formfullNei det synes jeg var krampaktig
Ikke fint!
Min kommenterte heller at det kanskje var henne Sir Mixalot tenkte påSamboer la nettopp merke til puppeneoi, der var det mye pupp kom det plutselig fra sidelinjen her
![]()
Hun var helt klart tøff som turte jaSa ikke det var fint men Jeg synes det er kult at man tør selv om man er formfull
Enig med deg! Vinner ikke ute i verden med noe såntBlir for kjedelig altså....![]()