MGP

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
Å herreguuuuud... Jeg virkelig hater MGP, men nå er jeg stuck med mams & paps på besøk, og de bare MÅTTE se på :O

Fytti griiiisen å dårlig det er.. Favoritten sålangt er "Godt stekt pizza", liksom :P

Flere som MÅ se på?? Eller ELSKER du MGP?? :D

Haha oooff! Nei, det der holder jeg meg unna. :p
Så det for noen år siden, kan ikke si jeg ble imponert.
Er det noen kjente med i år? :)

Flust av kjendiser... :P

Alexandra Joner
Han der Paradise Stian(??)
Bettan & Tor Endresen
Jenny fra Idol (eller hva hun var med på?)

Og sikkert fler, bare at jeg ikke vet hvem de er :P

Hahaha, fantastisk!

Og pizzan kom videre... Ler meg ihjel!

Hahahah off, visste ikke om jeg skulle se på mennene som hoppa opp og ned eller småjentene i bakgrunnen som befølte seg selv. :p er visst ikke mye som skal til for å bli bakgrunnsdanser idag.

Hahahah off, visste ikke om jeg skulle se på mennene som hoppa opp og ned eller småjentene i bakgrunnen som befølte seg selv. :p er visst ikke mye som skal til for å bli bakgrunnsdanser idag.

Hahaha, jeg vet ;D

Jeg er av de som må ha med meg MGP, det er tradisjon, og sånn er det bare. I år var det elendig (tror jeg). Sovna etter tre låter, våknet til at stemmene ble lest opp :D

Jeg er av de som må ha med meg MGP, det er tradisjon, og sånn er det bare. I år var det elendig (tror jeg). Sovna etter tre låter, våknet til at stemmene ble lest opp :D
Her er det også tradisjon :) med egen event med venner til den internasjonale finalen.

Men i går fikk jeg bare med meg starten.. håper at det blir enklere å holde meg våken utover ^-^

Så vittig! Mange i min gjeng også som
Bare MÅ se på MGP, men har aldri skjønt det selv :P
Klarer ikke høre på alle låtene når det er så utrolig dårlig..! :P

Jeg ser hvert år :D har å jente kveld når selve finalen går :D
Men ikke alltid vi får EØS oss alt for med en gjeng med jenter blir det alltid mye skravling :p
En godt stekt pizza å cindarella var mine favoritter..
Men fikk ikke viljen min gitt :p
Vet ikke helt hva keg syntes om vinneren. Men den sangen der drar ikke seieren hjem til Norge hvertfall..

Det må helst være enkelt å fengende for å kunne nå noe serlig langt :p

Haha, måtte se litt i går vi å. Vi satt å så musikkvideoen til Godt stekt pizza i dag pga omtalene. Og der er vel hun Sofie Elise (?) med- hun bloggeren med silikon overalt. 3 åringen syns kom springende å ville se på galskapen og hu ropte: SE MAMMA! SE PÅ DUKKA!! (Sofie elise) . Herregud å jeg flira. Sannheten kommer fra fulle folk og små barn... :D

Haha, måtte se litt i går vi å. Vi satt å så musikkvideoen til Godt stekt pizza i dag pga omtalene. Og der er vel hun Sofie Elise (?) med- hun bloggeren med silikon overalt. 3 åringen syns kom springende å ville se på galskapen og hu ropte: SE MAMMA! SE PÅ DUKKA!! (Sofie elise) . Herregud å jeg flira. Sannheten kommer fra fulle folk og små barn... :D
Hahahahaha åååh hahaha den var fin :D jammen er de herlige de små :D

Hahaha, fantastisk!!! ;D

Liker faktisk ho mye bedre etter at ho var med på Mitt Dance Crew, men ja, ser at hun kan forveksles med en dukke ;D

Back
Topp