Madoc
Gift med forumet
ORIGINAL: *Meya*
ORIGINAL: Trikken
Den seksuelle lavalder i norge er 16 år - vil det si at man ikke trenger å dekke seg til før man er 16 år, eller hva sier koranen om når du må dekke deg? (/quote]Nei, det er puberteten uansett hva lavalderen her sier. Det handler om skillet mellom voksen og barn.
Når det er så mange fine norske damer i samfunnet som ikke dekker seg til, har det da noen hensikt at et fåtall kvinner dekker seg til?Vell, menn velger jo kvinner som ærer Gud, altså muslimske menn, framfor en som ikke gjør det, om de er praktiserende... Mannen min kunne ikke brydd seg mindre om "de fine norske damene", han ville aldri hatt en dame som ikke bruker hijab.
Hvorfor er det så mye blod innen islam? Skjønner jo selv at ikke alle muslimer er fundamentalister og terrorister, men likevel er det jo oppsiktsvekkende mye skummelt som foregår i regi av en religion! Ingen andre religioner er så ytterliggående!!! Og vi får jo bare vite om en brøkdel, tenker på alle tragiske personlige skjebner, særlig for kvinner - i muslimske land/miljøer.Det skjer i de samme landene uavhengig av tro. I Ethiopia omskjærer både kristne, muslimer og animister sine jenter, om de føler for det.
Hva mener "dere" om hamas? er det/har det vært en terror-gruppe? Er hamas respektert blandt norske muslimer?
Jeg gidder ikke mene noe som helst om Hamas. Jeg føler ikke at det er mitt bord. Ikke er jeg palestiner, ikke er jeg araber, og ikke har jeg noe forhold til krigen der nede. Min drøm er at det stedet i Jerusalem som er hellig i islam, skal bli fritt, og være under islams flagg, ingen nasjoners flagg, men deeet vet jeg ikke om så mange andre mener, kanskje, jeg vet ikke.
En manns terrorist, en annen manns frihetshelt...
Unnskyld meg, men var dette svar på mine spørsmål? Beklager å spørre for lite konkret...
Når er en jente i puberteten? 12 år, 14 år, mensen? pupper? what?
Jeg mente ikke omskjæring av jenter, jeg spurte om hvorfor islam avler terrorisme, og ekstrem kvinneundertrykkelse - og t*v å si at det skjer like mye i alle land uavhengig av religion?
ang hamas, respekterer jeg ditt syn, men En manns terrorist, en annen manns frihetshelt???? Det er da klare definisjoner på terrorisme!!! Man kan ikke kalle en terrorist (osama) en frihetshelt???