Mett og sulten :p

Peonen

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Junilykke 2020 ♡
Ikke hatt mange plager så langt, men nå sliter jeg med at jeg føler meg så ekstremt mett. Sulten og mett :/ og får sure oppstøt osv! Hva kan hjelpe mot det? Føler all mat legger seg helt oppi lungene. Masse luft også!

Kjenner til det, blir fort full mage. Ang magesyre hjelper lovehearts :)
Små hyppige måltider blir vel anbefalt? Jeg tar det rolig da jeg har lagt på meg en god del i svangerskapet så langt- mao, næring nok;)

Kjenner til det, blir fort full mage. Ang magesyre hjelper lovehearts :)
Små hyppige måltider blir vel anbefalt? Jeg tar det rolig da jeg har lagt på meg en god del i svangerskapet så langt- mao, næring nok;)

Ja, er så dårlig på små måltider :p Hehe :)
Men får prøve på det!
Jeg har vel lagt på meg 7 kg jeg også til nå, så lider vel ingen nød :p Hehe :)

Ja, er så dårlig på små måltider :p Hehe :)
Men får prøve på det!
Jeg har vel lagt på meg 7 kg jeg også til nå, så lider vel ingen nød :p Hehe :)
Som meg da:D

Samme her. Jeg spiser lite, og ofte. Og jeg drikker melk etter mat, for å nøytralisere noe av magesyren. Det funker bra.

Samme her! Veldig sulten, men blir veldig fort veldig mett/kvalm. Men livmoren er jo over navelhøyde nå og det begynner å bli lite plass inni der

Samme her! Veldig sulten, men blir veldig fort veldig mett/kvalm. Men livmoren er jo over navelhøyde nå og det begynner å bli lite plass inni der

I dag spiste jeg ikke lunsj fordi jeg hadde frokosten i halsen 4 timer etter! Spesiell følelse :p ja kjenner livmora på høyde med ribbein nå så :p han sparker meg oppi der også.. spennende når han treffer ribbein, som alle snakker om:p

Var godtesyk og spiste for mye i går. Så i natt våknet jeg av gulping som gjorde at jeg nesten spøy. :( Ikke gøy!

Back
Topp