Metode test

LilleAttpåkladd❤️

Forelsket i forumet
Novemberfnuggene 2023
Har nettopp tatt en metode tidlig test, skulle hatt mensen i går så tenkte å bare sjekke :) den burde vise ganske tydelig om jeg hadde vært gravid når det er passert ikm? Har hatt mensmurringer i flere dager, men det er anderledes murringer, syns jeg kjenner igjen den litt tunge følelsen helt nederst i magen som ved tidligere graviditeter, og mensen bruker å komme så punktlig da den skal så syns det er litt merkelig, men det kan jo bare bli litt kluss innimellom også:happy:

Har nettopp tatt en metode tidlig test, skulle hatt mensen i går så tenkte å bare sjekke :) den burde vise ganske tydelig om jeg hadde vært gravid når det er passert ikm? Har hatt mensmurringer i flere dager, men det er anderledes murringer, syns jeg kjenner igjen den litt tunge følelsen helt nederst i magen som ved tidligere graviditeter, og mensen bruker å komme så punktlig da den skal så syns det er litt merkelig, men det kan jo bare bli litt kluss innimellom også:happy:
Villa ha prøvd en annen test, de er skikkelig dårlige og slår ut sent

Min metode test så slik ut 11dpo, da var jeg gravid! Så disse testene er ekstremt dårlig..

Vedlegg

• IMG_4474.jpeg
    IMG_4474.jpeg
    187 KB · Visninger: 115
Min metode test så slik ut 11dpo, da var jeg gravid! Så disse testene er ekstremt dårlig..
Min er like hvit men jeg er en dag over ikm så burde vel vært en svak strek kanskje nå om jeg hadde vært gravid :) men siden de ikke er kjent for å være så gode så får jeg prøve igjen med annet merke :)

Her er min fra 11 dpo sammenlignet med Makesure tidligtest tatt på samme urin. Det er jo en strek der, men veldig svak ift Makesure.
IMG_4904.jpegIMG_4903.jpeg

Back
Topp