Metode for søvn

Plokkfisk

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Marsboerne2017
Huska eg såg ein video om ein metode å byssa i søvn.. Ei dama so "danse" rondt me ongen i armane,først litt fort før da går saktare.. Nåken so veit ka film eg meina,og evt kan linka an te meg på YouTube?!.. Eg finne an ikkje!:p

Her er spillelistene hennes (du kan også lage dine egne lister bare de følger samme type takt)
http://www.gentlegoodnight.com/playlists/

Og her er videoen:

Se «Gentle Goodnight- no crying sleep method» på YouTube
Gentle Goodnight- no crying sleep method: https://youtu.be/WX7ZZQXE24g

Lykke til! :) Synes det er kult at flere liker denne metoden. Er så greit, for kan få hvem som helst til å legge Mini med denne metoden :)
Interessant! Aldri sett! Bare et spørsmål. Hva er forskjellen på dette of bysse i søvn? Sover de bedre etterpå pga musikken?

Interessant! Aldri sett! Bare et spørsmål. Hva er forskjellen på dette of bysse i søvn? Sover de bedre etterpå pga musikken?

Det er jo en slags metode for søvnbyssing. Men greia er at noen ganger så har de små overskuddsenergi som vil ut, så de får ikke sove/er ikke skikkelig trøtte nok. Ved å spille høy musikk og danse så får de ut den energien. Så blir de slitne, kan lene seg tilbake og så blir musikken i et lavere tempo. Så sovner de. Mini sovner ved hjelp av dette etter 5-15 min avhengig av hvor mye energi han har igjen i seg. Fin trening :D

Det er jo en slags metode for søvnbyssing. Men greia er at noen ganger så har de små overskuddsenergi som vil ut, så de får ikke sove/er ikke skikkelig trøtte nok. Ved å spille høy musikk og danse så får de ut den energien. Så blir de slitne, kan lene seg tilbake og så blir musikken i et lavere tempo. Så sovner de. Mini sovner ved hjelp av dette etter 5-15 min avhengig av hvor mye energi han har igjen i seg. Fin trening :D
Aha :) har du merker noe forskjell på søvnen i etterkant? Har en plugg som lett blir overstimulert :p

Aha :) har du merker noe forskjell på søvnen i etterkant? Har en plugg som lett blir overstimulert :p

Nei ikke merket noe. Han sovner jo når han er trøtt nok, enten det er etter 1 1/2 sang eller etter 10 sanger, så sånn sett så er det veldig "passelig" med stimulering for alle vil jeg tro.

Veldig interessant! Skal prøve å huske dette til baby kommer!

Eg har gjort sånn me mini sio ho va ganske lito, gjer da litt endo (7mnd snart) :) eg syntes da funke veldi, men eg bruke ikkje musikk då -så eg gjer da kje heilt "ette boko"..:p men da funke fjell! Heilt genialt!:) Takk for link!:))

Fascinerede.. At jeg ikke visste om da lille "lakenskrekk" var baby :)

Back
Topp