Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for svar!Hei! Gått på det i snart tre mnd, pga hormonubalanse. Har fått påvist pcos, veldig mild typeingen innvendige cyster eller annet, men utslag på hormonprøve.
Har følt at kiloene satt veldig på, og følte ikke det skulle så mye til før jeg la på meg. Har mest på mage/hofter.
Gikk til privat gynekolog og ba om veiledning i forhold til vektnedgang før graviditet. Begynte på Metformin samme dag, trappet gradvis opp. Har ikke hatt så mye plager, men får litt halsbrann av tabletten jeg tar på kvelden. Viktig at den skal taes med mat. Har merket mindre matlyst.
Begynte med en gang å gå ned i vekt, og veier meg kun en gang i uken. Spiser for det meste lavkarbo, noe som absolutt er å anbefale. Det er veldig viktig å huske å regulere kosten samtidig, såklart. Er ikke anbefalt å trene eller slite seg veldig ut i begynnelsen med lavkarbo, så jeg har kun gått små turer.
Har gått ned 1-1,5kg per uke. Da med litt kos innimellom, kunne nok vært strengere og gått med mer.