Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! men vet du om det er sjanse for å bli pøaga med blodsukker i seinere tid når en er ferdig med metformin?Tar den for å hjelpe til med vektnedgang. Er usikker på hvor mye det hjelper, men nå har jeg akkurat økt dosen litt. Har sykluser på 20-40 dager. Hadde litt bivirkninger i form av kvalme og diaré da jeg begynte på den, ingen nå.
Det vil jeg ikke tro.Takk! men vet du om det er sjanse for å bli pøaga med blodsukker i seinere tid når en er ferdig med metformin?
Stor klem <3Jeg går på det pga PCOS. Det har gjort syklusene mine regelmessig og i mars ble vi gravide mistet dessverre i senabort for snart en måned siden.
Sluttet på metformin under graviditeten men er begynt igjen nå. Går på 2 gram daglig
Det vil jeg ikke tro.
Tidligere skulle man slutte å ta det om man ble gravid, men det har de visst gått bort fra i våres. Fastlegen min sa jeg skulle slutte da jeg ble gravid, mens gyn jeg gikk til da jeg hadde SA sa det ikke var nødvendig (men at det ikke hadde gjort noe fra eller til mtp SA).
Jeg gjorde ikke det i utgangspunktet men når jeg var sukkerfri fra 1.januar til 15.mars i år så satt plutselig spiren (første dag siste mens 11.mars). Da hadde jeg vært helt sukkerfri og trent masse den perioden. Jeg tror det hadde stor innvirkning men det blir jo bare synsingTusen takk for svar alle sammen!
Kutter dere sukker osv når dere går på det?
Nei, men fokuserer på å spise renere og sunnere.Tusen takk for svar alle sammen!
Kutter dere sukker osv når dere går på det?