Metformin

Har gått på:) turte ikke slutte med de etter jeg kom over i uke 10.. grusomt å starte opp igjen dersom ting skulle gå galt slik som sist gang.
Så trappet ned til 2xdagen når jeg fant ut jeg var gravid. Gikk på 1500mg tidligere.

Så ned til en per dag etter en uke. Så kutta jeg ut.
Gyn sa det ikke var farlig å gå på, å kunne redusere risiko for SA for de som har pco

Har gått på:) turte ikke slutte med de etter jeg kom over i uke 10.. grusomt å starte opp igjen dersom ting skulle gå galt slik som sist gang.
Så trappet ned til 2xdagen når jeg fant ut jeg var gravid. Gikk på 1500mg tidligere.

Så ned til en per dag etter en uke. Så kutta jeg ut.
Gyn sa det ikke var farlig å gå på, å kunne redusere risiko for SA for de som har pco

Takk for svar :)
Så du sluttet ikke ved uke 10. Hvor lenge gikk du på de?
Jeg har PCO, så har fått beskjed om å ta 3x dagen til uke 12. Og så trappe ned. Ble bare brått usikker på hvor fort jeg kan trappe ned :)

Forstår godt at du ikke ville slutte i frykt for å ta den grusomme tilvenningen igjen, den er hard. Jeg har gått på pillene i over 6 mnd og sliter fortsatt veldig med matlysten :wtf:

Jeg har PCO, så har fått beskjed om å ta 3x dagen til uke 12. Og så trappe ned. Ble bare brått usikker på hvor fort jeg kan trappe ned :)

Forstår godt at du ikke ville slutte i frykt for å ta den grusomme tilvenningen igjen, den er hard. Jeg har gått på pillene i over 6 mnd og sliter fortsatt veldig med matlysten :wtf:

Var vel rundt starten av uke 9 jeg kuttet ned, og når uke 10 var ferdig så kuttet jeg ut alt :)!
Jeg har ikke pco, så sikkert derfor jeg ikke fikk samme beskjed :)
Huff ja grusom! Og tar jo 3 mnd før de begynner å «virke» så det er kjipt!
Gått på de i 1.5 år..:) matlysten har ikke kommet seg her hvertfall :/

Var vel rundt starten av uke 9 jeg kuttet ned, og når uke 10 var ferdig så kuttet jeg ut alt :)!
Jeg har ikke pco, så sikkert derfor jeg ikke fikk samme beskjed :)
Huff ja grusom! Og tar jo 3 mnd før de begynner å «virke» så det er kjipt!
Gått på de i 1.5 år..:) matlysten har ikke kommet seg her hvertfall :/

Ahh da forstår jeg! Tusen takk for svar :)

Off ja det skal bli en lettelse å slutte med de :)
Oi, 1,5 år er lenge! Du har jammen vært god :smiley-bounce012
Hva gjør vi ikke for disse nydelige små gullene :Heartred

Ahh da forstår jeg! Tusen takk for svar :)

Off ja det skal bli en lettelse å slutte med de :)
Oi, 1,5 år er lenge! Du har jammen vært god :smiley-bounce012
Hva gjør vi ikke for disse nydelige små gullene :Heartred

Huff ja det skjønner jeg VELDIG godt!!:)
Ugh ja det har vært mange turer på do med løs mage og oppkast.. men ja alt man gjør for å få det til [emoji23][emoji5][emoji3] endelig fikk vi det. Til!
Lykke til[emoji173]️[emoji173]️

Jeg har også pco, men har begynt å trappe ned litt allerede. Tar 2× til dagen. Det har skjedd litt uplanlagt, for hukommelsen har blitt så surrete. Men jeg tenker at det er bedre med 2 enn ingenting. Har første legetime når jeg er 13+4, regner med jeg er helt ferdig til da. GLEDER MEG!!

Huff ja det skjønner jeg VELDIG godt!!:)
Ugh ja det har vært mange turer på do med løs mage og oppkast.. men ja alt man gjør for å få det til [emoji23][emoji5][emoji3] endelig fikk vi det. Til!
Lykke til[emoji173]️[emoji173]️

Kjenner til mange doturer :hungover: :hilarious:
Ja tenk at vi klarte det! Tusen takk! :Heartred Masse lykke til til deg også:Heartred

Jeg har også pco, men har begynt å trappe ned litt allerede. Tar 2× til dagen. Det har skjedd litt uplanlagt, for hukommelsen har blitt så surrete. Men jeg tenker at det er bedre med 2 enn ingenting. Har første legetime når jeg er 13+4, regner med jeg er helt ferdig til da. GLEDER MEG!!

Høres ut som en lur plan :) Ikke lenge før du er ferdig da, hold ut :Heartred

Høres ut som en lur plan :) Ikke lenge før du er ferdig da, hold ut :Heartred
Det blir så deilig. Tror jeg stopper på dagen når jeg er 12+0, jeg greier ikke mer. Graviditet+metformin= ekstremt tullete mage!

Jeg sluttet 12+0. Tok en metformin den dagen og så sa jeg feeeerdig.

Back
Topp