Metformin og slanking

Leonora<3

Flørter med forumet
Jeg er 23 år, 162 høy, veier 67 kilo. På det meste veide jeg 76, men kvittet meg med 9 kilo ved hjelp av masse trim, sunt kosthold og fire greteroedekurs. Det siste året har vekten dog stått bom stille på 67 kilo. Jeg gjør alt riktig men går ikke ned et gram. Ønsker derfor å starte på metformin for å se om dette kan avhjelpe (har også pco og dermed økt risiko for å utvikle diabetes). Har ikke snakket med legen om dette, er redd han kommer til å avfeie meg med at jeg er for "lett" for¨å få ordinert metformin. Noen som har erfaring emd dette?

Har ikke barn, men ønsker veldig. Har akkurat sluttet på pillen, men pga pco har jeg ikke eggeløsning. Gynekologen vill ikke sette meg på pergo før i august...det er vannvittig lenge og vente for en som har har gledet seg siden hun var 15 år til hun fant den hun ville ha barn med, og hus, jobb og økonomi som tillot det... =(

Hei,
etter å ha prøvd å bli gravid i over 1 år var eg på ul og fekk konstantert PCO. Der råda legen meg til å gå ned 5-10 kg (var meir enn dette overvektig), fordi det kunne vere nok til at eg fekk EL i kvar syklus. Hadde regelmessig mens og påvist EL no og då. 

Eg snakka med legen min og han foreslo Metformin som han hadde positive erfaringar med i liknande situasjonar, sidan dette i tillegg til å kunne hjelpe på vekta også kunne føre til regelmessig EL. Starta på dei i april 08, og i nov08 hadde eg gått ned 10kg og blei gravid [:D] Gjekk på dei til eg var gravid i veke 20.

Så sjølv om du ikkje nødvendigvis er veldig overvektig så synes eg du skal spørre legen om metformin for å få regelmessig EL og auke sjansen for graviditet på eiga hand. Gynekologen din kan jo også gi deg Metformin om du spør der.

Back
Topp