Metformin og PCOS

Hjelper ikke å droppe om kvelden en gang, blir dårlig neste morgen! haha, godt jeg ikke er så glad i alkohol til å begynne med, for det potensielt veldig lenge til neste glass, hvem vet hvor lang tid behandlinga vil ta.
Nei, må droppes i minst 1 døgn:dead: Bomma skikkelig på det forrige runde. Skulle bare ta et glass til maten, som ble hele to glass. Har aldri vært så klein i hele mitt liv!

Jeg var utenlands hele 2017, og tok endel på der. Pommefrites, ris og hvit brød lever man på i vest Afrika, men ikke så lurt vektmessig, ikke colamengdene heller :p
Gikk et par kilo ned fra februar til mai, men det var først da jeg oppdaget hvor store porsjoner jeg faktisk spiste at det virkelig skjedde noe. Jeg endret ikke kostholdet så mye, men jeg hold opp med å spise doble porsjoner. Så fra mai til oktober forsvant 10 kilo, kombinert med trening. Etter at vi gikk i gang med fertilitetsbehandling i september, har jeg nesten ikke fått trent i det hele tatt, men har holdt vekta. Mistenker at metforminen hjelper :)

Det er jo kjempe bra!
akkurat nå blir det bare yoga og gåturer for meg. Starter opp igjen treningen i mars. :)

Nei, må droppes i minst 1 døgn:dead: Bomma skikkelig på det forrige runde. Skulle bare ta et glass til maten, som ble hele to glass. Har aldri vært så klein i hele mitt liv!

Good to know! Null alkohol på disse pillene

I så fall dropp tablettene! :) Er jo kjedelig å ikke kose seg av å til å... Blir jo lite vin når spira sitter:p

Drikker ekstremt sjeldent, så det å droppe alkohol er ikke et stort tap for min del :P

Nei huff tok to slurker av mannens rødvinsglass sist vi hadde gjester, endte i akutte magesmerter og høylytt, stinkende diare (sorry for the details ) og vi bor i liten leilighet, flaut!

Det er jo kjempe bra!
akkurat nå blir det bare yoga og gåturer for meg. Starter opp igjen treningen i mars. :)

Takk, jeg er fornøyd i hvert fall også må bmi være bmi, det er ikke verdens mest vitenskapelige metode akkurat
Yoga og gåturer er mere enn bra nok det da ❤

Jeg opplevde at metformin stabiliserte forstoppelsen min, hvis det gir mening, gått på mye medisiner opp gjennom årene pga nakken som har gjort meg veldig forstoppet. Så for meg funket det bra. Hadde heller ikke noe problemer med metformin og alkohol så lenge jeg tok metformin med mat. Nå drikker ikke jeg allverdens da. Også gått ned en del. Kjipt å måtte slutte på det, men håper å kunne fortsette etter at frøkna er ute :)

Takk, jeg er fornøyd i hvert fall også må bmi være bmi, det er ikke verdens mest vitenskapelige metode akkurat
Yoga og gåturer er mere enn bra nok det da ❤

Jeg ser ingenting galt med din BMI. Det handler mye om hvordan man føler seg.

Back
Topp