Metall smak

Viccy

Glad i forumet
Jeg er veldig plaget med en slagsmål metall smak I munnen og ingenting smaker godt lenger, noen som har tips som hjelper.

Ingen ting hjalp på meg. Men gå til innkjøp av tyggis og sukkerttøy. Det hjelper der å da :) plagsomt..

Sukkertøy og mat med endel smak var eneste som hjalp for meg, kunne eksempelvis ikke spise hvitost, bare brunost, melk bedre enn vann etc. :)

Sukkertøy og mat med endel smak var eneste som hjalp for meg, kunne eksempelvis ikke spise hvitost, bare brunost, melk bedre enn vann etc. :)

Hehe for meg var det helt omvendt! Kunne bare spise mat uten smak, for det smakte nesten normalt. Alt annet metallisk/kjemisk.

Skal prøve å tenke litt hva som funket...

Jeg er veldig plaget med en slagsmål metall smak I munnen og ingenting smaker godt lenger, noen som har tips som hjelper.

Hehe for meg var det helt omvendt! Kunne bare spise mat uten smak, for det smakte nesten normalt. Alt annet metallisk/kjemisk.

Skal prøve å tenke litt hva som funket...

Eneste jeg har skrevet ned i dagboka mi fra da var at eggerøre og nan smakte ca normalt og det var det jeg spiste i den uken det pågikk som verst

Melk, vann alt er rart, alt bortsett fra sjokolade:/ og den er min verste fiende, vil ikke legge på meg noe ekstra:(

Melk, vann alt er rart, alt bortsett fra sjokolade:/ og den er min verste fiende, vil ikke legge på meg noe ekstra:(

Aha! Nei sjokolade husker jeg klart og tydelig at det ikke gikk an å spise! Merkelig så forskjellig man kan oppleve ting

Men forhåpentligvis er det kortvarig for deg :) (og jeg bare krysser alle lemmer for at jeg slipper unna! For det var verre enn kvalme)

Ja jeg håper det er kortvarig, har ulmende kvalme til og fra hele dagen også så jeg er egentlig mettet alt:(

Ja jeg håper det er kortvarig, har ulmende kvalme til og fra hele dagen også så jeg er egentlig mettet alt:(
Uffameg :-( så utrolig lei du må være nå

Hvor langt er du kommet?

Hehe mere enn nok med en, var lettere sist svangerskap spydde morgen og var fin etter frokost. Klarer denne på ett vis også:)

Back
Topp