Metall/rar smak i munnen

MrsQuattro

Glad i forumet
Har nå de siste dagene hatt en type metallsmak/rar smak i munnen.. Værst når jeg spiser/har spist.. Hjelper ikke å spise/drikke/pusse tennene/skylle munnen..

Noen her som har hatt det før? Og gjerne har vært gravide..[:-]

Har hatt det før engang også, men husker ikke om det var når jeg var gravid eller ikke..[:@]

[:D]Da krysser vi fingrene for deg![:D]

jupp, hadde det når jeg var gravid [;)]

ORIGINAL: Mamma til Prinsessa

har du tatt SI-vaksinen?[8D]

SI som i svineflu vaksinen? Nope![:D]

ORIGINAL: SunShin

Oi, hvor tidlig kom det, og kan du klare å forklare hvordan du opplevde det?

ORIGINAL: MrsQuattro

7-8 dager etter el tror jeg. husker ikke helt. føltes rett og slett ut som om jeg hadde sutta på en spiker [8D]

7-8 dager etter el tror jeg. husker ikke helt. føltes rett og slett ut som om jeg hadde sutta på en spiker [8D]

Hehe sutta på en spiker faktisk.. Det kan jeg garantere at jeg ikke har gjort de siste dagene..[8D] jeg hadde EL enten torsdag eller fredag.. (onsdag og lørdag var den negativ, dagene i mellom hadde jeg ikke test tilgjengelig..[>:]) Har du fått noe forklaring på hvorfor det er sånn? Hvor lenge etterpå fikk du positiv test?

Hehe sutta på en spiker faktisk.. Det kan jeg garantere at jeg ikke har gjort de siste dagene..[8D] jeg hadde EL enten torsdag eller fredag.. (onsdag og lørdag var den negativ, dagene i mellom hadde jeg ikke test tilgjengelig..[>:]) Har du fått noe forklaring på hvorfor det er sånn? Hvor lenge etterpå fikk du positiv test?

testet ikke før mensen var maaange dager forsinket. var ikke aktivt medlem her da så visste ikke at man kunne teste lenge før [8D] ikke helt 100% sikker på når el var heller for testet ikke. men mener det var 7-8 dager etter det jeg tror var el smerter. men vet ikke sikkert [:)]

Noen har jo det som et symptom på graviditet[;)]

Ja den metall smaken kjenner jeg igjen. Fikk den med engang jeg var gravid.

LYKKE til håper du får en positiv test:)

hihi jeg er gravid:D har hatt det slik den siste uka hehe... tannkremen og cola'n smaker helt jæ***** jern? hehe

jepp, hadde det sånn da eg var gravid [:)]

Tingelill, nadja 1986 og maja88, når begynte dere å kjenne den rare smaken, og har dere fått noe forklaring på hva det er?

Jeg har den smaken idag også,bare værre igrunn[:@] Maten smakte ikke godt istad, makan..

Tingelill, nadja 1986 og maja88, når begynte dere å kjenne den rare smaken, og har dere fått noe forklaring på hva det er?

Jeg har den smaken idag også,bare værre igrunn[:@] Maten smakte ikke godt istad, makan..

begynte kanskje en uke etter EL.. å det var en spire som var årsaken på meg.. [:)]

det er jo det første svangerskapstegnet som mange har!!! dette høres jo lovende ut [:)][:)] krysser fingrene

Syns smaken bare blir værre og værre.. Spes ille etter/når jeg spiser.. Håper så inderlig det er en liten arving som jobber, og ikke noe annet tull[:'(]

Noen som vet om det betyr at en produserer mye/tidlig Hcg iom at jeg merker det evt allerede etter 2-3 dager etter EL...?

Back
Topp